...

شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۰ | 4/06/2011

رسیدگی به دادخواست کاترین جکسون به تعویق افتاد

کاترین جکسون مادر مایکل مدتها پیش از کمپانی برگزار کننده‌ی کنسرت‌های This Is It با ادعای سهل انگاری آنان در مراقبت از جان فرزندش شکایت کرد. به تازگی خبر رسیده است که دادگاه رسیدگی به دادخواست وی علیه کمپانی AEG در سپتامبر ۲۰۱۲ برگزار خواهد شد. دلیل این تعویق، مشخص شدن نتیجه‌ی دادگاه رسیدگی به قتل سلطان پاپ اعلام شده است.

قاضی رسیدگی کننده به دادخواست کاترین جکسون عقیده دارد نتیجه‌ی آن دادگاه بر دادخواست اثر گذار است و تا سپتامبر ۲۰۱۲ نتیجه‌ی آن دادگاه مشخص خواهد شد.

کمپانی AEG قرار بود ۵۰ کنسرت از مایکل جکسون در شهر لندن را پشتیبانی کند. این کنسرتها در سالن O۲ اجرا می‌شدند.

کاترین می‌گوید کانراد موری، متهم به قتل فرزندش را کمپانی استخدام کرده و به نوعی مسئول مرگ مایکل است. او عقیده دارد کمپانی به موری دستور داده بود که هر کاری لازم است برای آماده ساختن مایکل به منظور حضور در جلسه‌های تمرین انجام دهد. به دیگر سخن، کمپانی مجوز تجویز هر دارویی به مایکل را صادر کرده بود. مایکل در ژوئن ۲ سال قبل بر اثر سکته‌ی قلبی ناشی از داروهای مسکن به ویژه بیهوش کننده‌ی پروپوفول از دنیا رفت.

کوین بویل، وکیل کاترین در این پرونده همپای قاضی عقیده دارد که رای هیئت منصفه در مورد پزشک کانراد موری، برای دادخواست کاترین سرنوشت ساز خواهد بود. اگر موری مجرم شناخته شود، در آن صورت تاکید پرونده‌ی دادخواست کاترین جکسون بر روی اثبات رابطه‌ی بین کمپانی و موری قرار خواهد گرفت و نیز دوره‌ی رسیدگی به شکایت کاترین کوتاه‌تر خواهد شد.

از طرفی ماروین پاتنم، وکیل کمپانی می‌گوید تبرئه‌ی موری به نفع کمپانی تمام خواهد شد. اما فارغ از هر نتیجه‌ای کمپانی بر حرف خود راسخ می‌ماند. آنها می‌گویند موری را شخص مایکل جکسون استخدام کرده بود و کمپانی هیچگونه مسئولیتی در برابر او نداشت.

منبع: eMJey.com / CNN

...