...

شنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ | 30/04/2011

تعویق احتمالی در شروع دادگاه قتل مایکل جکسون

وکلای مدافع متهم به قتل غیر عمد مایکل جکسون از قاضی خواسته‌اند تاریخ شروع دادگاه را به تعویق اندازد تا آنان بتوانند شاهدان جدید داستان را بررسی نمایند.

روز جمعه دیوید والگرن از تیم دادستانی در جلسه‌ی دادگاه به نقل از دو پزشک متخصص گفت که این غر ممکن است که مایکل بر اثر نوشیدن مقدار کشنده‌ای از داروی پروپوفول موجب مرگ خود شده باشد. این ادعایی است که وکلای متهم کانراد موری مطرح کرده‌اند. آنان می‌گویند احتمال دارد که مایکل پس از خروج دکتر موری از اتاق، این دارو را سرکشیده باشد تا بتواند بخوابد.

اما دیروز دیوید والگرن گفت که از نظر علمی به طور قطع ممکن نیست که مایکل این دارو را هضم کرده باشد. دادستانی جزئیاتی در این خصوص که چرا پزشکان متخصص به چنین نتیجه‌ای رسیده‌اند ارائه نداد.

وکلای موری از قاضی خواسته‌اند اظهارات این دو پزشک را نادیده گرفته و آنها را برای ادای شهادت به دادگاه احضار نکند زیرا درست پیش از برگزاری دادگاه اطلاعات خود را در اختیار گذاشته‌اند و وکلا هنوز آنها را مورد بررسی قرار نداده‌اند.

مایکل فلانگان وکیل مدافع موری می‌گوید این دو پزشک نباید در دادگاه پیش رو شهادت دهند زیرا وکلا به دلیل محدودیت زمانی آمادگی رویارویی با آنان را نخواهند داشت. یک گزینه‌ی دیگر دادن مهلت بیشتر به وکلا و به تعویق انداختن زمان برگزاری دادگاه است.

قاضی مایکل پاستور روز دوشنبه تصمیم خود را در این خصوص اعلام خواهد کرد.

منبع: eMJey.com / latimes.com / abcnews.go.com

...