...

شنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ | 30/04/2011

کاترین جکسون از احساسش نسبت به کانراد موری می‌گوید

کاترین جکسون مادر مایکل می‌گوید احساسات مغشوشی نسبت به کانراد موری، پزشک متهم به قتل فرزندش دارد.

مادر مشهورترین خانواده‌ی اهل موسیقی دنیا می‌گوید هنوز پس از گذشت نزدیک به دو سال از فوت مایکل، غم را در وجود خود حس می‌کند و به نظر نمی‌رسد پایانی برای غصه‌ها و نگرانی‌های او وجود داشته باشد.

"گاهی با خودم می‌اندیشم که چرا یک دادگاه برگزار می‌کنند وقتی که حداکثر ۴ سال زندان در انتظارش است."

او برای حضور یافتن هر روزه در دادگاهی که تاریخ شروعش از ۹ ماه می خواهد بود، پر از انگیزه است. او با متهم به قتل پسرش که ادعای بیگناهی دارد صحبت نکرده، گرچه چند باری او را در دادگاه مقدماتی دیده است.

"در دادگاه حاضر خواهم شد. اما برایم بسیار دشوار است زیرا پسرم برای همیشه رفته و این مرد تلاش می‌کند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند و خود را نجات دهد. او باید مجازات شود."

کاترین می‌گوید پس از فوت مایکل به خانه‌ی او رفت تا به فرزندانش در جمع‌آوری وسایلشان کمک کند. آنها سپس همگی خانه را برای همیشه به مقصد انسینو ترک کردند. کاترین می‌گوید در خانه‌ی مایکل دست نوشته‌هایی از او یافته بود.

"دست نوشته‌های او در همه جا به چشم می‌خورد. بر روی یکی از آنها نوشته بود... «با عشق تربیت کن»..."

حمایت و عشق طرفداران پس از فوت مایکل برای کاترین بسیار با ارزش بوده است. او به خصوص از گل‌هایی که برایش فرستاده می‌شدند قدردانی می‌کند. او می‌گوید احساسی که پس از دریافت گلها به او دست داد باعث شد موافقت کند تا از نامش بر روی سبدهای گلی که توسط sendherflowers.com به فروش می‌رسند، استفاده شود.

"آنها غم مرا احساس کردند. این برایم ارزش بسیاری داشت. در آن زمان براستی به چنین چیزی نیاز داشتم. نیاز داشتم بدانم که دنیا نیز با من است، غم مرا احساس کرده و در آن با من سهیم است."

منبع: eMJey.com / The Press Association / boston.com

...