...

جمعه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ | 22/04/2011

هیئت منصفه فیلم و عکس‌های مایکل جکسون را می‌بیند

خواندید که دادستانی خواهان نمایش فیلم This Is It و عکس‌های کالبد شکافی مایکل جکسون در برابر هیئت منصفه شده بود تا بدین روش، سلامتی مایکل جکسون در زمان فوت را اثبات نماید.

روز گذشته قاضی مایکل پاستور این دو درخواست دادستان را پذیرفت. اما شرط او برای نمایش عکس‌ها، خوفناک نبودن‌شان است. یکی از این عکس‌ها مایکل را با پوشش کامل خوابیده بر روی تخت بیمارستان نشان می‌دهد، در حالیکه بدن او در باقی عکس‌ها کاملا برهنه است. قاضی خواسته‌اش را در جلسه‌ی دادگاه روشن بیان کرد: "بخش‌های خاصی از این عکس‌ها نباید نشان داده شوند."

تصمیم دیگر قاضی در خصوص نمایش فیلم This Is It در دادگاه بود. بدین ترتیب اجرای دو آهنگ The Way You Make Me Feel و Earth Song که تنها چند ساعت پیش از فوت مایکل ضبط شده‌اند، در دادگاه نشان داده خواهند شد.

وکلای کانراد موری ادعا کرده‌اند که مایکل بیمار و افسرده بود و دست به خودکشی زد. اما دادستانی می‌گوید این فیلم مایکل را پر از انرژی و شوق زندگی نشان می‌دهد.

قاضی همچنین گفت که دادستانی می‌تواند زنانی که با متهم کانراد موری، پزشک متاهل و دارای چند فرزند، رابطه داشته‌اند را به دادگاه احضار نماید اما نمی‌خواهد هیئت منصفه چیزی در مورد عضویت موری در کلوپ رقص برهنه‌ی زنان و رابطه‌‌اش با دو زنی که در آنجا کار می‌کردند، بشنوند.

این روز پر از موفقیت برای دادستان، با یک حکم دیگر پایان یافت. وکلای کانراد موری اجازه‌ی دسترسی به اطلاعات مالی مایکل جکسون را ندارند.

وکلا ادعا کرده بودند که مایکل به دلیل گرفتاری‌های شدید مالی دچار افسردگی شده بود. آنان برای اثبات این عقیده، خواهان بازرسی پرونده‌های مالی بنیاد مایکل جکسون شده بودند.

منبع: eMJey.com / AP / reuters / washington times

...