...

چهارشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ | 20/04/2011

دادستان فیلم This Is It را در دادگاه نشان می‌دهد

دادستان پرونده‌ی قتل مایکل جکسون می‌خواهد اعضای هیئت منصفه صحنه‌هایی از فیلم This Is It که از رقص مایکل جکسون بر صحنه تنها چند ساعت پیش از فوتش تهیه شده است را ببینند.

دادستانی در لایحه‌اش آورده است: "این فیلم او را در سن ۵۰ سالگی فعال و پرانرژی نشان می‌دهد."

دادستانی بدین ترتیب ادعای وکلای متهم کانراد موری، که مایکل را پیش از فوتش مردی بیمار می‌خوانند که به زندگی خودش پایان داد، را رد می‌کند.

"این فیلم ثابت می‌کند که او در تک تک مراحل تور آتی‌اش مشارکت فعال داشت و پر از انگیزه و اشتیاق زندگی بود. او در این فیلم بر خلاف ادعای وکلا، مردی نیست که از روی سردرگمی و افسردگی، جان خودش را بگیرد."

در صحنه‌ای از این فیلم مایکل می‌گوید که احساس سرزندگی و نشاط می‌کند.

فیلم This Is It با استفاده از رقص‌ها و اجراهای ضبط شده از مایکل تهیه شده است و پرفروش ترین فیلم مستند موزیکال تاریخ سینما است.

دادستان همچنین تصمیم دارد در صورت موافقت قاضی، عکس‌های کالبد شکافی بدن مایکل جکسون را به اعضای هیئت منصفه نشان دهد. آنها بر این عقیده هستند که این عکس‌ها ثابت می‌کنند که مایکل گرچه لاغر، اما سالم بود. به علاوه فکر می‌کنند این عکس‌ها به هیئت منصفه در درک مستندات و شهادت‌های پزشکی کمک می‌کنند.

وکلای موری با گفتن اینکه عکس‌ها احساسات هیئت منصفه را علیه متهم کانراد موری تحریک می‌کنند، با نمایش آنها مخالفت کرده‌اند. اما دادستان می‌گوید در این عکس‌ها ردی از خون و جنایت نیست و اثری بر احساسات اعضای هیئت منصفه نخواهد داشت.

منبع: eMJey.com / LA Times / AP

...