...

دوشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ | 18/04/2011

دوست دختر کانراد موری: او خسته بود

میشل بلا، از دوست دختران کانراد موری به پلیس در مورد جزئیات روز فوت مایکل جکسون گفته است.

کانراد موری که مردی متاهل بود در سال ۲۰۰۸ در کلوپ رقص برهنه‌ی زنان در لاس وگاس با میشل آشنا شد. میشل بلا یکی از زنانی بود که در روز فوت مایکل، ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ تلفنی با کانراد موری صحبت کرد. کانراد موری متهم است که با سهل انگاری خود، موجب فوت مایکل شده است.

میشل گفته است که این پزشک متخصص قلب، در روز فوت مایکل از آنسوی خط خسته به نظر می‌رسید. کانراد موری در ساعت ۸:۳۰ صبح پیامی به گوشی او ارسال کرده بود.

موری پیشتر به او گفته بود که پزشک شخصی مایکل جکسون است. میشل به پلیس گفته است:

"می‌دانستم که برنامه‌ی کاریش قطعا به گونه‌ای است که ساعت‌ها باید بیدار بماند و بنابراین وقتی به من زنگ زد، خسته به نظر می‌رسید و گفت که نیاز دارد کمی بخوابد."

یکی از نظریه‌های دادستان این است که شاید موری هنگامی که باید به دقت مراقب مایکل می‌بود، به خواب رفته باشد و هنگامیکه بیدار شده، مایکل را بی‌جان یافته است. این نظریه، ادعای وکلای مدافع موری را حتی با شک و شبهه‌ی بیشتری همراه می‌سازد. وکلا بیدار شدن مایکل از بیهوشی و تزریق اشتباه دارو به خود را یک نظریه‌ی محتمل می‌دانند و مرگ وی را یک خودکشی عنوان می‌کنند.

میشل بلا علاوه بر اطلاعات مربوط به فوت مایکل، چگونگی آشنایی‌اش با کانراد موری را نیز برای پلیس شرح داده است:

"او نخستین بار با لباس جراحی به کلوپ وارد شد و فکر می‌کنم یکی از بیمارانش آنجا بود."

بلا که آن زمان درس می‌خواند تا دستیار یک مختصص ماساژ شود، در خصوص علم پزشکی سرگرم گفتگو با موری شد.

"می‌دانم که علاقه داشت به طریقی نظر مرا به خود جلب کند."

موری باید بسیار تحت تاثیر دانش پزشکی او قرار گرفته باشد زیرا یک ساعت و نیم به گفتگو با میشل نشت و در آخر نیز هزار دلار به او داد.

منبع: eMJey.com / thehollywoodgossip.com

...