...

جمعه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ | 15/04/2011

دادستان: روابط خارج از ازدواج کانراد موری با زنها فاش شود

در جلسه‌ی شنود پیشین دادگاه، وکلای متهم به قتل غیر عمد مایکل جکسون خواهان آن شدند که روابط خارج از ازدواج موکلشان، کانراد موری با زنان و عضویتش در کلوپ‌های رقص برهنه‌ی زنان در برابر هیئت منصفه در دادگاه مطرح نشود.

اما دو دادستان، ویوید والگرن و دبورا برزیل روز گذشته در لایحه‌شان نوشتند که شرح روابط موری با سه زنی که او در لحظه‌ی مرگ مایکل جکسون، با آنان سرگرم گپ و گفتگو بود، باید در دادگاه به میان آید.

"این مسئله سطح بی‌‌توجهی و حواس پرتی دکتر موری، هنگامی که مسئولیت جان آقای جکسون بر عهده‌اش بود را نشان می‌دهد."

آنها می‌خواهند یک چک ۵۰۰ دلاری را که موری در وجه سید اندینگ، پیشخدمت بار و دوست دخترش پس از بازگشت از گشت و گذار و خوش گذرانی کشیده بود به عنوان مدرک به دادگاه ارائه نمایند. و نیز یک چک ۱۱۰۰ دلاری که موری آن را با شماره تلفن رویش برای رقاص برهنه، میشل بلا در کلوپ رقص برهنه‌ی زنان لاس وگاس (Spearmint Rhino Gentleman's Club) بر جا گذاشت.

"جزئیات روابط او در تناقض با گفته‌هایش به پلیس است. او چیزی در مورد مکالمه‌های تلفنی‌اش در روز فوت جکسون به ما نگفته بود."

دادستانی معتقد است شرح روابط موری با سه تن از زنانی که با آنها رابطه داشت، سید اندینگ، میچل بلا و بریجیت مورگان نشانگر عدم توجه او نسبت به وضعیت بیمارش و تخطی از استاندارد پزشکی بوده است.

دادستان همچنین می‌گوید موری با گفتن اینکه پزشک مایکل جکسون است، راز بیمارش را برای هرسه‌ی این زنان فاش ساخته و شرایط پزشکی را نقض کرده بود.

"قصد دکتر موری این بوده است که آنها را به واسطه‌ی ارتباطش با مایکل جکسون تحت تاثیر خود قرار دهد."

آمار ثبت شده در مخابرات نشان می‌دهد که موری درست در زمانی که می‌بایست مراقب مایکل جکسون می‌بود، ۱۱ تماس تلفنی از گوشی خود برقرار کرده بود.

منبع: eMJey.com / latimes.com / tmz.com

...