...

پنجشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۰ | 7/04/2011

وکلای موری: مایکل جکسون به خاطر بدهی خودکشی کرد

در جدیدترین اقدام، وکلای متهم به قتل غیر عمد مایکل جکسون، می‌گویند کانراد موری بیگناه است و سلطان پاپ به خاطر بدهی‌های سنگین، خودکشی کرد.

روز گذشته طی یک جلسه‌ی مقدماتی پیش از دادگاه، اد چرنوف، وکیل مدافع کانراد موری گفت که مایکل از شدت افسردگی و پریشان حالی ناشی از بدهی‌های سنگین خود و نگرانی بابت آتیه‌ی امپراطوی موزیکالش، دست به خودکشی زد. او برای اثبات این قضیه، به دنبال سوابق پزشکی و مالی مایکل است.

چرنوف ادعا کرد که کاتالوگ موسیقی متعلق به مایکل در واقع به خاطر رهن‌ها و وثیقه‌های بسیار، بی ارزش شده بود.

دادستان گفته‌های چرنوف را تلاشی برای گیج کردن هیئت منصفه و بدنام ساختن مایکل جکسون خواند و وکیل بنیاد نیز قاضی را قانع کرد که نیازی به استفاده از اسناد مالی مایکل جکسون که نشان دهنده‌ی وضعیت دارایی‌ها و بدهی‌های وی در هنگام فوتش باشد، نیست.

بدین ترتیب قاضی درخواست چرنوف برای دسترسی به اسناد مالی بنیاد مایکل را رد نمود چرا که هم بی‌ارتباط با پرونده است و هم غیر محترمانه، و در واقع تجاوزی است به حریم خصوصی آقای جکسون. پاستور یادآوری کرد:

"من دادگاه رسیدگی به این پرونده‌ی قتل را به جلسه‌ی تحلیل وضعیت مالی مایکل جکسون تبدیل نخواهم کرد."

اما با این حال به سرپرست بنیاد، جان برانکا دستور داده است که در دادگاه در خصوص وضعیت مالی بنیاد شهادت دهد.

طی همین جلسه قاضی به دکتر آرنولد کلین دستور داد تا اسناد پزشکی مایکل جکسون را به دادگاه تسلیم نماید. وکلای موری ادعا می‌کنند کلین با تزریق دمرول به مایکل، در فوت وی نقش داشته است.

گرچه پس از فوت مایکل، دفتر پزشکی قانونی و سازمان پزشکی کالیفرنیا از کلین بازجویی به عمل آورده بودند، اما وی هرگز تحت تعقیب قرار نگرفته بود.

منبع: eMJey.com / AP / CNN

...