...

سه شنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۰ | 29/03/2011

مدیر امور بازرگانی مایکل جکسون برای وکلا شهادت میدهد

تام تام (Tohme Tohme)، مدیر امور بازرگانی مایکل جکسون در زمان فوت، بنا به دستور قاضی در دادگاه شهادت میدهد. مایکل پاستور روز گذشته به وکیل آقای تام دستور داد که موکلش را برای ادای شهادت در دادگاه رسیدگی به قتل سلطان پاپ آماده نماید.

وکیل تام گفته است که موکلش برگه‌ی احضار به دادگاه را دریافت نکرده است. اما فرد تحویل دهنده‌ی این احضاریه روز دوشنبه در مقابل قاضی اعلام کرد که شخصا برگه را به وی تحویل داده و یک دلال اتومبیل نیز شهادت داد که در زمان دریافت برگه‌ی احضاریه توسط تام، در محل برگزاری یک حراج اتومبیل نزد وی حضور داشته است. قاضی گفته‌های این دو شاهد را پذیرفته است و بنابراین تام موظف به حضور یافتن در دادگاه می‌باشد.

اما وکیل وی اعتقاد دارد موکلش هیچگونه اطلاعاتی در ارتباط با این پرونده ندارد. گرچه وکلای متهم، کانراد موری می‌گویند تام اطلاعات ارزشمندی در دست دارد و یک شاهد کلیدی برای آنهاست چرا که می‌تواند تاییدی باشد بر این ادعای آنان که مایکل به اشتباه خود را کشته است.

نارگ گورجیان که به تازگی به تیم وکلا پیوسته است می‌گوید تام اطلاعات زیادی از وضعیت مالی مایکل، مصرف دارو و سایر عادتهایش دارد. وکلا ادعا می‌کنند که گرفتاری‌های مالی مایکل جکسون باعث شد او به خویش درمانی با داروی خطرناک پروپوفول روی آورد.

قاضی با آنکه ادعای وکلا را بسیار بحث برانگیز خوانده اما با درخواست آنان برای احضار تام موافقت نموده است. گرچه شاید بر پرسش‌هایی که توسط وکلا از وی در دادگاه به عمل خواهد آمد، محدودیت وضع نماید.

وکلای متهم موری می‌خواهند از تام در خصوص فشار مالی که برای برگزاری ۵۰ کنسرت در لندن بر روی مایکل قرار داشت بپرسند.

گورجیان می‌گوید: "تام قرارداد با AEG را تنظیم نمود و برخی از شاهدان می‌گویند آقای جکسون بابت این قرارداد بسیار خشمگین بود."

تام پیش از قرار گرفتن در جایگاه شهود با وکلا مصاحبه نخواهد کرد. وکلا درصدد هستند که دکتر آرنولد کلین را نیز همچون تام به این پرونده ربط داده و به دادگاه بکشانند.

وکلا می‌گویند آرنولد کلین داروهایی را برای مایکل تجویز میکرد که شاید در مرگ وی تاثیر گذار بوده باشند. آنها ادعا می‌کنند که دکتر موری در جریان درمانهای کلین قرار نداشته است.

منبع: eMJey.com / CNN

...