...

پنجشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ | 17/03/2011

خبرهای جدیدی از پرونده‌ی قتل مایکل جکسون

وکلای کانراد موری، پزشک متهم به قتل غیر عمد سلطان پاپ می‌خواهند پیش از آغاز دادگاه با شاهدان بسیاری که دادستان به دادگاه می‌آورد، گفتگو نمایند. روز گذشته در جلسه‌ای، وکیل موری، مایکل فلانگان گفت که با ۳۵ تن از شاهدان، تقاضای گفتگو دارد. تمامی افراد تیم امنیتی مایکل در عمارتی که وی در آنجا فوت کرد از جمله‌ی این شاهدان هستند.

از طرفی روز گذشته وکلای سه تن از شاهدان کلیدی در این پرونده، دکتر آرنولد کین - مدیر برنامه‌ی سابق مایکل، تام تام - و رندی فیلیپس، مدیر عامل کمپانی برگزار کننده‌ی کنسرت AEG در جلسه حاضر شدند. آنها از قاضی خواستند ادعای وکلای کانراد موری مبنی بر اینکه موکلان آنها اطلاعاتی مرتبط با مرگ مایکل جکسون در اختیار دارند را نادیده بگیرد.

وکلای موری می‌خواهند بدانند که دکتر کلین طی ماههای پیش از فوت مایکل، دقیقا چه داروهایی برای وی تجویز می‌کرده است. تی‌ام‌زی خبر داده بود که کلین طی ۳ ماه منتهی به فوت مایکل، ۵۱ بار به او دمرول تزریق کرده بود. وکلای موری می‌گویند دمرول عامل مرگ مایکل بوده است. این در حالیست که پزشکی قانونی رسما اعلام کرده که پروپوفول عامل مرگ مایکل بوده است. آنها ترکیب خطرناکی از چند داروی آرام بخش را که دمرول جزئی از آنها نبود، در بین وی یافتند.

همچنین روز گذشته وکلای موری خواهان بررسی اثر انگشت بر روی سرنگ شکسته‌ای شدند که در زیر تختی که مایکل بر رویش از دنیا رفت، پیدا شد. آنها می‌گویند شاید اثر انگشت مایکل بر روی این سرنگ ثابت کند که وی خودش را کشته است.

وکلا می‌گویند کانراد موری اصرار دارد که وی این سرنگ را نشکسته است. آنها ادعا می‌کنند که وقتی موری از اتاق بیرون رفته بود، مایکل با استفاده از این سرنگ، مقدار زیادی از داروی پروپوفول را به خود تزریق کرده بود. وکلا می‌گویند که تنها دو نفر در آن اتاق حضور داشتند و اگر موری آن سرنگ را نشکسته است، پس این باید کار مایکل باشد. آنان درخواست کرده‌اند که اف‌بی‌آی انگشت نگاری این سرنگ را انجام دهد.

منبع: eMJey.com / abcnews.go.com

...