...

جمعه، ۶ اسفند ۱۳۸۹ | 25/02/2011

دادستان از وکلا به دادگاه شکایت برد

یک دادستان پرونده‌ی رسیدگی به قتل مایکل جکسون می‌گوید تیم وکلای مدافع پزشک متهم، کانراد موری، با آنها همکاری نکرده؛ فهرست شاهدان، برنامه‌ی دفاعی خود و اطلاعاتی که در اختیار دارند را با آنان در میان نمی‌گذارند.

خانم دادستان دبورا برزیل روز گذشته طی جلسه‌ای ضمن بیان این دلیل، از قاضی تقاضای به تعویق انداختن دادگاه را نمود.

قاضی مایکل پاستور با شنیدن درخواست دادستان، به تیم وکلا گفت که در این نگرانی با دادستانی سهیم است و اگرچه او طبق خواست وکلا، با برپایی زود هنگام دادگاه موافقت کرده است، اما تصمیم ندارد دادگاهی فاقد اطلاعات موجه ترتیب دهد. قاضی بدون تغییر دادن تاریخ برگزاری دادگاه (۸ فروردین)، به وکلا هشدار داد در صورت ادامه‌ی این روند جریمه شده و طبق قانون حتی از احضار شاهد به دادگاه برای دفاع از متهم منع خواهند شد.

تیم وکلا ابراز داشت که یک متخصص بیهوشی اهل دالاس، باسابقه در شاخه‌‌ی پروپوفول، مهم‌ترین شاهد آنهاست اما هنوز نتوانسته است گزارشی به آنان ارائه نماید. وکیل مدافع، مایکل فلانگان می‌گوید آنها عقیده دارند که مایکل به دمرول اعتیاد داشته بود و موری باعث مرگ وی نبوده است. شایان ذکر است که پزشک قانونی ردی از مسکن دمرول را در بدن مایکل نیافته بود.

قاضی از آنها خواسته است اطلاعات بیشتری در مورد شاهدان خود به دادستان ارائه نمایند. او همچنین گفت:

"برایم سخت غیر قابل باور است که وکیل مدافع خبره و نامداری چون شما، بدون در دست داشتن اطلاعات و برگه‌هایش امروز به اینجا آمده است."

منبع: eMJey.com / latimes.com

...