...

چهارشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ | 16/02/2011

وکیل سابق مایکل جکسون در تیم مدافع کانراد موری

یکی از وکلای مایکل در دادگاه سال ۲۰۰۵ وی در شرف پیوستن به تیم وکلای مدافع متهم به قتل او، کانراد موری است و همکار سابق وی اعتقاد دارد اقدام وی منجر به تضاد منافع خواهد شد. نارگ گرجیان قرار است در کنار اد چرنوف و مایکل فلاناگان دفاع از کانراد موری را در پیش گیرد. او جای جوزف لا را که اوایل این ماه از تیم کناره گرفت، پر خواهد کرد.

گرجیان دستیار مارک جراگاس، وکیل اولیه‌ی مایکل در دادگاه سال ۲۰۰۵ بود. جراگاس سپس جایش را به توماس میزرو داد. جراگاس بسیار نگران است که یکی از دستیاران سابقش که نزدیکی بسیاری با اطلاعات شخصی مایکل داشت قرار است بخشی از تیم مدافع موری باشد. او با تنظیم درخواستی از قاضی مایکل پاستور خواسته است به دلیل تضاد منافع، از پیوستن این فرد به تیم موری جلوگیری نماید.

روز گذشته جلسه‌ای برای رسیدگی به این درخواست تشکیل شد و قاضی مایکل پاستور گفت که او نیز نگران تضاد منافع احتمالی است و پیش از تصمیم گیری مایل است نظر بنیاد مایکل جکسون را در این باره بداند. موافقت قاضی با پیوستن گرجیان به تیم مدافع موری مستلزم اینست که وی درگیری خاصی در پرونده‌ی سال ۲۰۰۵ مایکل نداشته و دفاعش از موری منجر به بی اعتبار ساختن موکل قبلیش یعنی مایکل نشود.

اما گرجیان معتقد است که دسترسی ناچیزی به اطلاعات مایکل داشته و زیاد درگیر پرونده‌ی وی نبوده است چرا که مایکل پیش از شروع دادرسی، تیم خود متشکل از جراگاس و گرجیان را تغییر داده بود. آن دو در سال ۲۰۰۳ با طرح اتهام علیه مایکل به استخدام وی درآمدند اما مایکل در سال ۲۰۰۴ میزرو را جانشین جراگاس کرد و گفت به وکیلی نیاز دارد که تمام وقت خود را صرف پرونده‌ی وی نماید. در آن دوران جراگاس درگیر پرونده‌ی دفاع از اسکات پترسون بود که به قتل همسر باردارش متهم شده بود. جراگاس وکیل پرآوازه‌ی افراد مشهور است. او مدتی قبل پرونده‌ی دفاع از کریس براون را که به ضرب و جرح دوست دخترش ریحانا متهم شده بود نیز در دست داشت.

همچنین در جلسه‌ی دیروز تیم مدافع موری فهرستی از بیش از ۹۰ شاهد خود را به دادستانی ارائه داد. فهرست شاهدان دادستانی به بیش از ۱۰۰ نفر می‌رسد.

منبع: eMJey.com / CNN / LA Times

...