...

پنجشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ | 3/02/2011

مصاحبه‌ی دوست دختر پزشک موری

سید اندینگ، از دوست دختران پزشک متهم به قتل سلطان پاپ که در دادگاه ماه قبل نیز شهادت داده بود، در مصاحبه‌ای با برنامه‌ی صبح بخیر آمریکا از شبکه‌ی ای‌بی‌سی حاضر شد. او در روز ۲۵ ژوئن با پزشک موری تلفنی صحبت میکرد که ناگهان متوجه شد اتفاق ناخوشایندی در آن طرف خط رخ داده است، پزشک موری دیگر جواب نمی‌داد، زیرا به وخامت اوضاع بیمارش پی برده بود. اندینگ گفت که از همان لحظه پی برده بود هر اتفاقی که آن طرف خط افتاده باشد، وی نیز بخشی از آن است و پیش بینی او درست از آب درآمد وقتی که افسران پلیس، طی یک هفته پس از این جریان برای بازجویی به سراغش آمدند. اما کانراد موری چرایی این مسئله را درک نمی‌کرد. او به اندینگ می‌گفت "چی؟ چرا؟ چرا آنها تو را درگیر این مسئله کرده‌اند؟"

موری دستپاچه شده و از اندینگ خواسته بود چیزی به پلیس‌ها نگوید. او تلفنی از موری در مورد این جریان می‌پرسید و موری صحبت در این مورد را منع می‌کرد زیرا عقیده داشت "تلفن‌ها ممکن است کنترل شوند."

اندینگ از اینکه در آن روز با موری صحبت می‌کرد تاسف می‌خورد، او فکر می‌کند اگر موری به او زنگ نمی‌زد، مایکل زنده می‌ماند. او در روز ۲۵ ‍ژوئن، مایکل را که بیهوش بود و به مراقبت دایم نیاز داشت تنها گذاشته بود تا به تلفن‌هایش برسد. نفس نکشیدن مایکل توجه موری را جلب کرد و باعث شد گفتگویش با اندینگ ناتمام بماند.

گذشته از این، اندینگ از دروغ‌های دکتر موری عصبانی است: "او به من گفت که دو فرزند دارد، در حالیکه هفت فرزند دارد." او همچنین موری را مردی مجرد می‌دانست و شوکه شد وقتی طی همین مصاحبه از اخبار ای‌بی‌سی دانست که وی مردی متاهل است.

دادستان در این پرونده موری را مردی ولخرج و خوش گذران توصیف کرده‌ است که از همسر، ۷ فرزند و دوست دختران متعددش پشتیبانی مالی می‌کند. او دستمزدی ۱۵۰ هزار دلاری به عنوان پزشک مایکل جکسون دریافت می‌کرد.

اندینگ که در هیوستون زندگی می‌کند، گفت: "او خوشحال بود که برای چنین نقش مهمی انتخاب شده است. به من گفت که اگر بخواهم فرصتی فراهم می‌آورد تا به آنجا (لس آنجلس) پرواز کنم و با مایکل و فرزندانش ملاقات نمایم."

اندینگ در یک نوشیدنی فروشی کار میکرد که با موری آشنا شد.

"نخستین چیزی که به من گفت این بود که «تو زیبا تر از آن هستی که در مکانی مثل اینجا برای مردم خدمت کنی.» به نظرم مرد بسیار خوب و مهربانی آمد."

موری انعام‌های چند صد دلاری برایش روی میز باقی می‌گذاشت، به او گوشی همراه، پیراهن و ... هدیه می‌داد، جمع ولخرجی‌های موری برای او به ۲ هزار دلار می‌رسید. با این حال اندینگ می‌گوید موری چیزی در مورد خدمتی که برای مایکل انجام میداد، به او نگفته بود. او حاضر است در دادگاه آتی نیز اگر نیاز بود، در جایگاه شهود حاضر شود.

منبع: eMJey.com / abcnews.go.com

...