...

شنبه، ۱۸ دی ۱۳۸۹ | 8/01/2011

امضای فرم تقاضای ارتقای اتهام کانراد موری

طرفداران مایکل یک فرم امضای آنلاین به راه انداخته‌اند تا از دادستان لس آنجلس بخواهند اتهام پزشک موری را از قتل غیرعمد به قتل درجه‌ی دوم ارتقا دهد. با آگهی‌هایی که طی روزهای گذشته در دادگاه بیان شد، این عده از طرفداران اعتقاد دارند که سهل انگاری پزشک موری محرز است و شدت بی‌تفاوتی او نسبت به جان یک انسان، جرم او را در رده‌ی قتل درجه‌ی دوم قرار می‌دهد. به بیان دیگر، اتهام قتل غیرعمد برای او ناچیز است. اگر دادگاه موری را یک قاتل غیرعمد اعلام نماید، او حداکثر ۴ سال را در زندان خواهد گذراند.

قتل درجه‌ی دوم، قتل غیرعمدی بدون برنامه ریزی قبلی است که به خاطر اعمال خطرناک و بی توجه به جان انسان صورت می‌پذیرد. دوره‌ی محکومیت قتل درجه‌ی دوم، بیشتر از قتل غیرعمد است. پس از اعلام اتهام قتل غیرعمد برای موری، خانواده و طرفداران مایکل همواره بر ارتقای اتهام وی به قتل درجه‌ی دو اصرار ورزیده‌اند.

تا کنون روشن شده است که موری هیچگونه نگرانی بابت جان بیمارش نداشت، او به عنوان یک متخصص قلب، حتی شیوه‌ی صحیح ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی را نمی‌دانست. او هیچگونه امکانات احیای قلبی و مدیریت بیهوشی همراه نداشت. علاوه بر این، او دارویی به مایکل تزریق کرده بود که نه درمانی برای بیخوابی است و نه مصرف خانگی دارد. هرگونه داروی بیهوشی تنها باید زیر نظر متخصصی در این امر انجام پذیرد. گذشته از این موارد، پزشک موری در تماس با اورژانس تاخیر ورزید و جان بیمارش را گرفت. او داروهای تزریق شده به مایکل را از پزشکان مخفی نمود. اولویت نخست او جمع آوری مدارک جرم و نه نجات جان یک انسان بوده است.

اگر شما نیز به موارد گرفته شده در بالا علیه موری اعتقاد دارید، برای امضای این فرم کلیک کنید.

منبع: eMJey / petitiononline.com

...