...

سه شنبه، ۱۴ دی ۱۳۸۹ | 4/01/2011

حضور کارمندان مایکل جکسون در دادگاه امروز

وکیل مدافع سه تن از کارمندان سابق مایکل جکسون، کارل داگلاس گفته است که طی امروز و فردا موکلانش برای شهادت علیه کانراد موری، پزشک متهم به قتل سلطان پاپ در دادگاه حاضر خواهند شد. امیر ویلیامز، دستیار شخصی و سرپرست کارکنان؛ آلبرتو آلوارز، مامور امنیتی و فهیم محمد، سرپرست امنیتی؛ این سه نفر می‌باشند.

پلیس ناحیه‌ی لس آنجلس آگوست سال ۲۰۰۹ از این سه تن بازجویی کرده و گفته‌های آنان موجب روشن شدن برخی نکات پیچیده‌ی مرتبط با زمان بندی فوت مایکل جکسون و عملکرد پزشکش شده بود.

آلوارز همان فردی است که با اورژانس تماس گرفت. او تنها کسی است که پیش از رسیدن ماموران اورژانس در اتاق با کانراد موری و مایکل که نفس نمی‌کشید، تنها بود. پیش از این گفته شد که آلوارز شاهد بوده است که موری به جای کمک به مایکل، سرگرم از بین بردن آثار جرم خود بود و از وی نیز کمک خواست. آن دو همراه با یکدیگر شیشه‌‌های دارو و سرنگ‌ها را جمع آوری کرده و در کیفی قرار دادند. پس از آن بود که آلوارز با اورژانس تماس گرفت. ماموران اورژانس گفته‌اند که مایکل پیش از رسیدن آنها از دنیا رفته بود. پس از انتشار سخنان آلوارز در رسانه‌ها، خانواده‌ی جکسون وی را که در خانه‌ی انسینو خدمت می‌کرد، اخراج نمودند.

در برگه‌هایی که توسط آسوشیتدپرس به دست آمد، موری به پلیس گفته بود که در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه‌ی صبح روز ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ ماده‌ی پروپوفول را به مایکل تزریق نمود و پس از ۱۰ دقیقه اتاق را ترک نمود تا از دستشویی استفاده کند.

پلیس با بررسی تلفن همراه موری متوجه شد که او از ساعت ۱۱:۱۸ به مدت ۴۷ دقیقه با تلفن خود صحبت کرده بود. امیر، کارمند مایکل در ساعت ۱۲:۱۳ یک درخواست کمک از موری دریافت نمود: "زود بیا". و تماس با اورژانس در ساعت ۱۲:۲۲ دقیقه‌ صورت گرفت. زمانی که دیگر برای نجات مایکل بسیار دیر شده بود.

منبع: eMJey / TMZ

...