...

سه شنبه، ۱۴ دی ۱۳۸۹ | 4/01/2011

کنی اورتگا شاهد امروز دادستان

TMZ می‌گوید در جلسه‌ی امروز دادگاه، کنی اورتگا، کارگردان فیلم This Is It که از تمرینات مایکل برای آخرین کنسرتش تهیه شده است، حاضر خواهد بود. این خبرگزاری می‌گوید ناگفته‌های کنی اورتگا برای دکتر موری، پزشک متهم به قتل سلطان پاپ، خطرناک خواهد بود.

اورتگا خواهد گفت که مایکل در روز ۱۹ ژوئن، تنها ۶ روز پیش از فوتش، از پایین بودن دمای بدنش و احساس سرما، لرزش بدن و عدم توانایی در اجرا شکایت کرده بود و بنابراین در آن روز تمرین لغو گردید. روز بعد در ۲۰ ژوئن یک نشست فوری در منزل مایکل با حضور کنی اورتگا، پزشک موری و افرادی از کمپانی AEG که مسئول برپایی کنسرتها بود، برگزار شد. اورتگا بحث‌های مطرح شده در این نشست را شدید، پر سروصدا و جدال‌آمیز توصیف کرده است. در آن روز اورتگا به مایکل التماس می‌کند که بیشتر مراقب خودش باشد چرا که زمان آغاز تور نزدیک است.

اورتگا می‌گوید که پزشک موری طی این نشست "حرف‌های وحشتناکی" بر زبان راند که نشانگر عدم نگرانی و احترام وی نسبت به مایکل بود. ناگفته‌های اورتگا شاید برای موری تخریب کننده باشد.

اورتگا همچنین می‌گوید که در روزهای ۲۳ و ۲۴ ژوئن مایکل در تمرینات مانند دوران جوانیش حاضر شد و موجب حیرت همگان گردید.

شهادت اورتگا اهمیت بالایی دارد زیرا دادستانی نتیجه خواهد گرفت که مایکل پیش از آنکه موری داروهای مرگبارش را به وی تزریق نماید، سالم و سلامت بوده است.

منبع: eMJey / TMZ

...