...

شنبه، ۱۱ دی ۱۳۸۹ | 1/01/2011

استراتژی دفاعی موری در برابر اتهام قتل مایکل جکسون

TMZ به نقل از منابع ناشناس و مرتبط با پرونده‌ی قتل سلطان پاپ نوشته است که وکلای مدافع پزشک متهم به قتل وی برای تقویت فرضیه‌ی خودکشی مایکل جکسون که مورد استقبال قرار نگرفته است، نظریه‌ی دیگری را مطرح نموده‌اند.

وکلا ممکن است ادعا نمایند که مایکل بر اثر تمرین برای کنسرت‌هایی که با فوتش لغو شدند، خود را بیش از حد ضعیف و ناتوان ساخته بود. منابع اعتقاد دارند مدارک غیر قابل ردی از ضعف مایکل جکسون در دوران برگزاری کنسرت‌ها در طول مدت زندگیش در دست است. او طی تور کنسرت‌های خود وزن از دست میداد و دچار کم آبی بدن و بیخوابی می‌گشت. وکلای مدافع خواهند گفت که بر اثر انجام تمرین، بدن مایکل دچار ضعف شده و برای استراحت به مسکن و دارو نیاز داشته است.

البته ضعف بدنی طی برگزاری تور چیز عجیبی نیست و بیخوابی مایکل نیز نکته‌ای است که همگان از آن آگاه شده‌اند. ایراد اصلی این استراتژی اینست که پزشکی قانونی پس از مرگ، مایکل را یک فرد سالم ارزیابی کرد که به دلیل وجود مقدار کشنده‌ای از داروی بیهوشی اتاق‌های جراحی بیمارستان، پروپوفول، دچار ایست قلبی، تنفسی و در نهایت مرگ شده است.

تی‌ام‌زی می‌گوید وکلا عقیده دارند که وقتی دکتر موری پس از تزریق بیهوشی بسیار قوی اتاق‌های جراحی به درون خون مایکل، اتاق را ترک نمود، مایکل از بیهوشی برخاست و اشتباها داروی مرگبار پروپوفول را به خود تزریق کرد.

منبع: eMJey / TMZ

...