...

پنجشنبه، ۹ دی ۱۳۸۹ | 30/12/2010

ادعای وکلای کانراد موری: مایکل جکسون خودکشی کرد

دادستانی ناحیه‌ی لس آنجلس، دیوید والگرن می‌گوید علیرغم اینکه وکلای کانراد موری، پزشک متهم به قتل غیر عمد مایکل جکسون چیزی بر زبان نیاورده‌اند، اما مشخص است که دفاع از متهم را بر مبنای فرضیه‌ی "خودکشی" طرح می‌ریزند.

"گمان می‌کنم وکلای مدافع با این فرضیه که قربانی "مایکل جکسون" خودش را کشته است، پیش می‌روند. تمایلی به ابراز این موضوع ندارند، اما این سمت و سویی است که در پیش گرفته‌اند."

این اظهار نظر پس از آن رخداد که بین وکیل مدافع و دادستان بر سر آنکه چه کسی باید سرنگ‌های بر جا مانده در اتاق مایکل را آزمایش نماید، بحث درگرفت. مایکل فلانگان، وکیل موری از اظهار نظر در این باره خودداری ورزیده و گفته است که تیم وکلا همچنان سرگرم تحقیق و بررسی هستند.

جلسه‌ی شنودی در روز ۴ ژانویه برگزار خواهد شد تا قاضی مایکل پاستور دستور دهد که آیا بر طبق شواهد، لزوم تشکیل دادگاه برای پزشک موری حس می‌شود یا خیر. البته موضوع این سرنگ‌های بر جا مانده به احتمال زیاد در این جلسه به میان نخواهد آمد.

پس از مرگ، در بدن مایکل ۱۵۰ میلیگرم پروپوفول پیدا شد که عامل ایست قلبی و فوت وی بود. موری ادعا می‌کند که او تنها ۲۵ میلیگرم از این ماده را به بدن وی تزریق نموده بود.

فرضیه‌ی وکلای مدافع اینست که پس از آنکه موری از اتاق خارج گردید، مایکل مقدار بیشتری از این دارو را به خود تزریق نمود.

فلانگان می‌گوید یک سرنگ شکسته بر روی کف اتاقی که مایکل در آن درگذشت، با اثر انگشتی بر رویش پیدا شده بود. اما این اثر انگشت شناسایی نشده است.

منبع: eMJey / abcnews.go.com

...