...

سه شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۸۹ | 2/11/2010

پرونده‌ی شکایت از موری به دادگاه ایالتی رفت

پرونده‌ی شکایت جو جکسون از دکتر کانراد موری، پزشک متهم به قتل غیر عمد مایکل اکنون در دستان یک قاضی ایالتی است. قاضی فدرال پیشین روز گذشته عنوان کرد که اختیار قانونی برای رسیدگی به این پرونده را ندارد.

این قاضی فدرال گفته است که اگر پرونده در دادگاه او بماند، پرداخت خسارت به جو جکسون به خاطر قتل پسرش غیر محتمل است. جو جکسون از موری به جرم قتل پسرش تقاضای غرامت کرده است. قاضی پیشتر گفته بود که شک دارد این پرونده متعلق به دادگاه فدرال باشد، اما برای تصمیم در این مورد تا اولین جلسه‌ی شنود که روز دوشنبه بود، صبر کرد.

قاضی جان اف والتر روز گذشته به وکیل جو جکسون گفت که آقای جکسون نمی‌تواند در این دادگاه ادعای خسارت نماید. برایان آکسمن، وکیل جو جکسون گفته است که به زودی پرونده را به دادگاه عالی لس آنجلس ارجاع خواهد داد. شاید پرونده‌ی جدید، شکایت مادر مایکل از کمپانی برگزار کننده‌ی کنسرت AEG به اتهام سهل انگاری در مراقبت از جان فرزندش را نیز در برگیرد.

قاضی ایالتی چارلز اچ پکهام به قاضی فدرال گفته است که حتی اگر پرونده در دادگاه ایالتی بررسی شود، موانع برای جو جکسون بسیار خواهد بود. زیرا کانراد موری صلاحیت جو جکسون را در طرح شکایت علی وی به چالش خواهد کشید.

منبع: eMJey / AP

...