...

پنجشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ | 16/09/2010

شکایت مادر مایکل از کمپانی AEG

روز گذشته، مادر مایکل، کاترین جکسون از AEG و کنی اورتگا، کارگردن کنسرت‌ها و نیز کارگردان فیلم This Is It که از تمرینات مایکل تهیه شد، شکایت کرد. AEG قرار بود برگزار کننده‌ی ۵۰ کنسرت مایکل جکسون در لندن با عنوان "تور This Is It" باشد. کاترین که سرپرست سه فرزند مایکل است، از جانب آنان نیز این دادخواست را به امضا رسانده است.

به تازگی یک روزنامه‌ی محلی بریتانیا، به نقل از پزشک متهم به قتل مایکل، کانراد موری نوشته بود که اگر کمپانی AEG تجهیزات لازم مورد درخواست وی برای مراقبت از مایکل جکسون را مهیا ساخته بود، سلطان پاپ اکنون زنده بود.

کاترین در دادخواستش گفته است: "AEG مسئول حفاظت از سلامت مایکل جسکون بود. اما بدون توجه به وضع سلامت وی، تنها برای کسب سود از کنسرت، جان او را به خطر انداخت. به خاطر اعمال و سهل انگاری AEG، سه کودک پدرشان، یک مادر پسرش، خواهران و برادران، برادرشان و دنیا مشهورترین سرگرمی سازش را از دست داد."

جو جکسون نیز در دادخواست خود، این کمپانی را به سهل انگاری در حفاظت از جان فرزندش متهم کرده است. جو ادعا میکند که AEG دکتر موری را مامور تزریق دارو به مایکل جکسون کرده بود و از مهیا نمودن وسایل پزشکی احیا کننده و استخدام یک پرستار برای کمک به موری سر باز زده بود.

در پاسخ به ادعایی مشابه که پیشتر مطرح شده بود، AEG گفته بود کانراد موری این تجهیزات را برای مدت اقامت‌شان در لندن طی برگزاری تور درخواست کرده بود و نه برای زمانی که مایکل هنوز در آمریکا ساکن بود. این کمپانی همچنین گفته است که هرگز با موری قرارداد به امضا نرساند. در واقع مایکل پیش از امضای قرارداد استخدام موری از دنیا رفت.

موری ۲۵ ژوئن سال گذشته با تزریق مقدار بالایی پروپوفول باعث مرگ مایکل شد. این داروی بیهوش کننده، مورد مصرف اتاق‌های جراحی بیمارستان است. موری سال آینده به جرم قتل غیر عمد محاکمه خواهد شد.

منبع: eMJey / AP / People

...