...

جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ | 11/06/2010

تلاشهای آکسمن علیه کمپانی AEG Live

برایان آکسمن که در سال ۲۰۰۵ از تیم وکلای مایکل اخراج شد و توسط دادگاه به گذراندن دو سال دوره ی آموزشی وکالت محکوم گردیده است، حقوق ماهانه ای که باید از جو جکسون به عنوان سخنگوی وی دریافت نماید را از مصاحبه ها و سخن پراکنی هایش در رسانه ها کسب میکند. او همچنین به فعالیت های پراکنده و نامعلوم حقوقی برای مایکل جکسون، بی آنکه سمت یا مسئولیتی داشته باشد مشغول است.

آکسمن به تازگی سعی در تنظیم دادخواستی علیه کمپانی AEG دارد. این کمپانی در سال ۲۰۰۹ قراداد اجرای کنسرت را با مایکل جکسون به امضا رساند. این کنسرتها که قرار بود از ماه جولای ۲۰۰۹ در لندن اجرا شوند، با فوت مایکل لغو شدند.

آکسمن اظهار کرده است که کمپانی AEG از وابستگی مایکل به داروهای خواب آور و اعتیاد آور آگاهی داشت، با این حال با زیر فشار گذاشتن وی به منظور آماده سازی کنسرتهای لندن، باعث شد که سلطان پاپ از بین برود.

ظاهرا وکیل کانراد موری، پزشک متهم به قتل مایکل از این اقدام آکسمن استقبال کرده است. چارلز پکهم گفته است: "آقای آکسمن سوالاتی پیرامون نقش AEG در آخرین روزهای زندگی مایکل جکسون دارد و او باید بتواند این سوالات را مطرح نماید."

منبع: eMJey / TMZ

...