...

یکشنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۸۹ | 4/04/2010

شکایت شورای پزشکی نوادا از موری

همانگونه که می دانید پیشتر بازرسان شورای پزشکی نوادا از دروغ گویی کانراد موری هنگام پر کردن فرم درخواست تمدید پروانه ی طبابت در این ایالت خبر دادند. موری در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ به دروغ گفته بود که بابت پرداخت حق فرزند، بدهی ندارد. بازرسان از شورای پزشکی خواسته بودند مجازاتی برای این دروغگویی در نظر بگیرد. به دنبال این ماجرا، شورای پزشکی ایالت نوادا، دادخواستی را علیه کانراد موری تنظیم نموده و به دادگاه ارائه داده است. نتیجه ی این دادخواست می تواند لغو پروانه ی طبابت کانراد موری در ایالت نوادا باشد.

این در حالیست که اد چرنوف، وکیل وی اظهار داشته است چنانچه دادگاه پروانه ی کاری موری را باطل نماید، وی قادر نخواهد بود برای دفاع از خود در دادگاه رسیدگی به اتهام قتل غیر عمد مایکل جکسون، منبع مالی کافی در اختیار داشته باشد. او ابراز امیدواری کرده است که شورای پزشکی با رسیدن به توافقی، به موری اجازه ی ادامه ی فعالیت در این ایالات را بدهد. موری علاوه بر نوادا، در هیوستون و کالیفرنیا نیز حق طبابت دارد.

پیشتر نیز شورای پزشکی ایالت کالیفرنیا به دلیل بی کفایتی و عملکرد غیر مسئولانه ی موری در حفاظت از جان بیمارش (مایکل جکسون) از دادگاه لس آنجلس درخواست کرده بود تا با لغو مجوز فعالیت موری در کالیفرنیا، مردم را در برابر آسیب های آتی محافظت نماید. در آن دادخواست آمده بود:

"خوانده متهم است که مقدار کشنده ای داروی پروپوفول را به بیمارش مایکل جکسون تزریق نموده که منجر به فوت بیمار شده است. به موجب چنین رفتار غیر تخصصی و به خطر انداختن جان یک بیمار، شورای پزشکی کالیفرنیا لازم میداند برای حفاظت از مردم در برابر آسیب های آتی وارد عمل شود."

منبع: eMJey / AP

...