...

چهارشنبه، ۴ فروردین ۱۳۸۹ | 24/03/2010

موری پروپوفول را از پزشکان مخفی کرد

TMZ گفته است که بر طبق یک گزارش پزشکی در پرونده ی مایکل جکسون، کانراد موری در ابتدا تزریق پروپوفول به مایکل جکسون را از پزشکان اورژانس مخفی کرده بود. در این گزارش آمده است که مامورین اورژانسی که در روز ۲۵ ژوئن در اتاق مایکل حاضر شدند، عقیده دارند سلطان پاپ پیش از رسیدن آنها از دنیا رفته بود اما مایکل بنا به خواست کانراد موری به بیمارستان انتقال یافت. به گفته ی این مامورین، در لحظه ی حضور آنها، مایکل فشار خون نداشت، قلبش از حرکت ایستاده بود و ضربان نداشت، نفس نمی کشید و مردمک چشمش بزرگ شده بود.

موری در پاسخ پزشکان اورژانس اظهار می دارد که مایکل به دلیل بی خوابی بسیار خسته بود و او تنها داروی خواب آور لورازپام به او داده است. این حقیقت که داروی پروپوفول پیش از فوت مایکل به وی تزریق شده بود، نکته ای است که حتما باید به پزشکان اورژانس گفته میشد و قطعا در دادگاه توسط دادستانی علیه کانراد موری مطرح خواهد شد.

در پاسخ به این گزارش، وکیل موری همچنان بر بیگناهی موکلش اصرار دارد و این گزارش را که در سایت های اینترنتی مطرح گردیده، غیر موثق و تایید نشده می داند. او همچنین می گوید موکلش هر کار که در توانش بوده است برای نجات جان بیمارش به انجام رسانده و نهایت همکاری را با پزشکان و پلیس به عمل آورده است.

منبع: eMJey / TMZ

...