...

شنبه، ۱ اسفند ۱۳۸۸ | 20/02/2010

جو جکسون به مدارک پزشکی دسترسی می یابد

قاضی میچل بکلوف روز جمعه به جو جکسون، پدر مایکل اجازه داد که به پرونده ها و مدارک پزشکی پسرش دسترسی داشته باشد. این حکم که بنا به درخواست جو صادر شده است، به وی اجازه میدهد پرونده های پزشکی پسرش را از بیمارستانی که وی در آن فوت نمود، دریافت دارد.

اما قاضی پیش از تحویل این پرونده ها به برایان آکسمن، وکیل جو، آنها را مورد بازدید قرار خواهد داد. قاضی تنها پرونده های مربوط به روز فوت مایکل یعنی ۲۵ ژئن سال گذشته و پس از آن تاریخ را در اختیار این دو قرار خواهد داد.

برایان آکسمن هفته ی گذشته عنوان داشته بود که آنها برای تنظیم دادخواستی در مورد فوت مایکل به این پرونده ها نیاز دارند. برایان آکسمن همچنین به دنبال دریافت مقرری ماهانه ای از دارایی های مایکل برای جو جکسون است.

قاضی بکلوف به بنیاد مایکل جکسون که توسط وکلایش اداره میشود دستور داده است که کارشناس پزشکی استخدام شده توسط جو میتواند پرونده های مایکل را بازدید نماید اما اجازه ی تهیه ی نسخه ی کپی از آنها را ندارد. همچنین هر فردی که نگاهش به این مدارک بیافتد باید سندی که او را ملزم به رازداری می نماید را امضا کند.

وکلای مایکل هفته ی گذشته در مخالفت با درخواست بازدید این پرونده ها توسط جو جکسون و وکیلش، اعلام کرده بودند که پیش از آنها قاضی باید پرونده ها را مورد بازدید قرار دهد. آنها همچنین گفته بودند که این پرونده ها نباید پیش از مشخص شدن رای دادگاه در خصوص مقرری درخواستی جو در دسترس آنها قرار گیرند.

هاوارد ویتزمن، وکیل بنیاد مایکل روز گذشته پس از صدور رای دادگاه ابراز داشت که این حکم پیشنهادات وکلا را در بر دارد. او همچنین گفت که مسئولان بنیاد مایکل جکسون فکر می کنند احکام دادگاه، منافع مایکل را به قدر کافی حمایت میکند.

آکسمن نیز از تصمیم دادگاه ابراز رضایت کرده است.

منبع: eMJey / USA Today

...