...

چهارشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۸۸ | 17/02/2010

پیشنهاد پرینس برای شهادت علیه کانراد موری

مجله ی پیپل می گوید پرینس، پسر ارشد مایکل جکسون که به تازگی ۱۳ ساله شده است، چند ماه قبل به پلیس پیشنهاد داده بود که علیه دکتری که باعث مرگ پدرش شده بود، شهادت دهد. این مجله نوشته است که ماه ها قبل وقتی تحقیقات پیرامون قتل مایکل متوقف شد، پرینس دوباره آن را به جریان انداخت. یک منبع نزدیک به پلیس گفته است که اگر به خاطر تقاضای برانگیزاننده ی پرینس نبود، شاید دکتر کانراد موری هرگز متهم نمیشد.

چند ماه قبل در خانه ی جکسون ها، پلیس سرگرم دادن اطلاعات جدید پیرامون فوت مایکل به اعضای خانواده اش بود. وقتی عنوان شد که آنها نمی توانند تاریخی را برای دستگیری کانراد موری به خانواده ی مایکل اعلام دارند، پرینس که در پشت در اتاق به گفتگوی آنها گوش میداد، یک مرتبه داخل شد. ابن منبع ادامه میدهد:

"او بازجوها را با بیاناتش غافلگیر کرد. پرینس به آنها گفت که "تسلیم نشوند" او همچنین گفت که پدرش همواره به او و خواهر ۱۱ ساله اش، پاریس می گفت که «هر چیزی ممکن است، اگر آن را به اندازه ی کافی سخت بخواهید و برایش به اندازه ی کافی سخت تلاش کنید.»"

پرینس حتی به پلیس پیشنهاد داد که علیه کانراد موری شهادت دهد. او که در زمان فوت پدرش نزد او حاضر بود، به آنها گفت:
"من آنجا بودم. آن صحنه تا ابد در ذهنم خواهد ماند."

بازجویان غیر احساساتی پلیس تقریبا به گریه افتادند. تحقیقات ادامه پیدا کرد و برای این باید از پرینس تشکر نمود.

یک منبع نزدیک به خانواده ی جکسون می گوید: "به غیر از دکتر موری، پرینس تنها فردی است که دیده است چه اتفاقی افتاد. او فکر میکند دکتر عمل اشتباهی انجام داده که منجر به مرگ پدرش شده است. پرینس گفته است که رد خون را بر روی پیراهن پدرش دیده بود و چند بار دکتر موری او و خواهر و برادرش را به اتاق پدرشان راه نداده بود تا با او ملاقات کنند."

منبع: eMJey / People / Enquirer

...