...

سه شنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۸ | 9/02/2010

موری در دادگاه ادعای بیگناهی کرد

پزشکی که مسئول مرگ پرطرفدار ترین خواننده ی دنیا است در ساعت ۱:۳۰ ظهر دوشنبه ۸ فوریه بطور داوطلبانه در دادگاه لس آنجلس حاضر شد و ادعای بیگناهی کرد. کانراد موری به جرم قتل غیر عمد مایکل محاکمه میشود. اتهامی که در صورت اثبات، مجازاتش حداکثر چهار سال زندان است.

موری در دید عموم با دست بند ظاهر نشد. اما وی سپس به بازداشتگاه برده شد و پس از پرداخت وثیقه ی ۷۵ هزار دلاری بطور موقت آزاد گردید. این وثیقه ۳ برابر نرخ معمول آن برای جرم "قتل غیر عمد" می باشد. البته دادستان درخواست وثیقه ی ۳۰۰ هزار دلاری نموده بود.

Murry-8Feb2010-courthouse-01.jpg

کانراد موری در راه ورود به دادگاه


پلیس به منظور کنترل جمعیت و برقراری امنیت در محل حاضر بود. صداها نفر از طرفداران سلطان پاپ به اضافه ی گزارشگران و عکاسان در اطراف دادگاه لس آنجلس که مجاور فرودگاه بین المللی این شهر قرار دارد، تجمع کرده بودند. حدود ۵۰ نفر از طرفداران پارچه نویس بزرگی را در دست داشتند که روش نوشته شده بود "عدالت برای مایکل".

موری هنگام ورود به دادگاه با فریادهای "قاقل! قاتل" از جانب دسته ای از طرفداران مواجه شد.

کاترین و جو، والدین مایکل و نیز خواهرش لاتویا و برادرانش جرمین، تیتو، جکی و رندی در دادگاه حضور داشتند. اعضای خانواده ی مایکل اتهام "قتل غیر عمد" را کافی نمی دانند.

کاترین مادر مایکل پس از اتمام جلسه ی روز دوشنبه در مورد قاتل پسرش گفت: "او یک دیو است."

جو جکسون در پاسخ به این سوال که برای چه به دادگاه آمده است، گفت: "برای پسرم" او همچنین گفت که تنها چیزی که میخواهد اینست که عدالت در حق پسرش اجرا شود.

همچنین جرمین، برادر مایکل هنگام خروج از دادگاه گفت که اتهام "قتل غیر عمد" برای موری کافی نیست.

Fans-8Feb2010-courthouse-02.jpg

گفته میشود که موری لس آنجلس را ترک کرده و به لاس وگاس و یا هیوستون خواهد رفت. او پاسپورتش را تسلیم نموده و اجازه ی عبور از مرزهای ایالات متحده را ندارد.

علاوه بر آن، قاضی کیت شوارتز به موری گفته است که حق او برای تجویز داروهای خواب آور و بیهوش کننده به خصوص پروپوفول محدود خواهد شد. آقای قاضی در دادگاه خطاب به موری گفت: "نمی خواهم هیچکس را بیهوش کنید."

جلسه ی بعدی دادگاه در تاریخ ۵ آپریل تشکیل خواهد شد.

Parents-8Feb2010-courthouse-03.jpg

والدین مایکل


بلافاصله پس از اتمام این جلسه، لاتویا جکسون طی بیانیه ای اعلام داشت که باور دارد برادرش بطور عمد به قتل رسیده است و علاوه بر موری، سایر پزشکان نیز در کشته شدن وی دست دارند و او تا تحقق عدالت، به مبارزه ادامه میدهد.

پدر مایکل نیز دوشنبه شب در برنامه ی میزگرد لری کینگ در شبکه ی سی ان ان حضور یافت و نقطه نظرات مشابهی را عنوان نمود.

منبع: eMJey / CNN

...