...

سه شنبه، ۳ آذر ۱۳۸۸ | 24/11/2009

برای موری زندگی جریان دارد

کانراد موری، پزشکی که ترکیب مرگباری از چند داروی خواب آور قوی به اضافه ی بیهوش کننده ی خطرناک پروپوفول را به مایکل جکسون تزریق کرد و سپس بیمارش را در شرایطی که باید بطور مداوم تحت کنترل مغزی و تنفسی قرار میگرفت، برای رفتن به دستشویی و برقراری چند تماس تلفنی تنها گذاشت و در نتیجه ی آن، مایکل در بیهوشی دچار کمبود اکسیژن و ایست کامل قلبی شد و به کما رفت و سپس درگذشت، روز دوشنبه برای کار به مدت چند ساعت به مطب خود در هیوستون، تگزاس بازگشت.

وکیل وی ادعا میکند که موری از زمان فوت مایکل در ۵ ماه پیش، به خاطر تهدیدات و خطرات تا کنون نتوانسته کار کند و درآمدی کسب نماید. این در شرایطی است که پرداخت های قانونی و بدهی هایش سر به فلک زده و دوست دخترش از او به خاطر قصور در پرداخت هزینه ی ماهانه ی فرزند چند ماهه شان به دادگاه شکایت برده است. خانه ی موری در رهن بانک است و معلوم نیست بتواند خانه اش را نگاه دارد. وکیل وی میگوید موری میخواهد به مداوای آن دسته از بیمارانش که طی این مدت از وی حمایت کرده اند، بپردازد. اما اینکه چطور یک بیمار می تواند جانش را دست یک پزشت سهل انگار که به قتل متهم است، بسپارد، جای سوال دارد.

اما خبر جالب برای بیمارانش این است که بورد پزشکی تگزاس در حال همکاری با پلیس لس آنجلس در مورد پرونده ی پزشکی کانراد موری و تاریخچه ی داروهایی است که وی برای مایکل جکسون تجویز کرده است.

در همین حال که کانراد موری فکر پرداخت بدهی هایش است و پلیس در حال تکمیل پرونده؛ فرزندان، خانواده و طرفداران مایکل در سرتاسر دنیا همچنان سوگوارش هستند و تنها امیدوارند هرچه زودتر قاتل وی مجازات شود. از شواهد معلوم است که تا سال ۲۰۱۰ چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

منبع: TMZ / eMJey / AP

...