...

یکشنبه، ۱ آذر ۱۳۸۸ | 22/11/2009

کانراد موری یک ساعت وقت تلف کرد

عجیب ترین مورد در پرونده ی قتل مایکل جکسون، مدتی است که برای درخواست آمبولانس به طول انجامیده است. طبق اسناد پلیس، کانراد موری بیش از یک ساعت پس از ایست قلبی مایکل، اورژانس را خبر کرده است.

در مدارکی که پلیس به عنوان توجیه بازرسی داروخانه ی لاس وگاس در ماه آگوست ارائه داد، آمده است که موری طی بازجویی چند روز پس از فوت مایکل، اعتراف کرده بود که پس از تزریق چند داروی خواب آور و در پی اصرار مایکل، به وی بیهوش کننده ی قوی پروپوفول تزریق کرده بود.

به نظر میرسد مایکل طی ۲۰ دقیقه از زمان تزریق پروپوفول، دچار ایست قلبی شده است. موری پس از تزریق، مایکل را تنها گذاشته بود تا به دستشویی برود و بدین ترتیب از کنترل وضع بیمار خود غفلت ورزیده بود.


Murry.jpg

به گفته ی موری، وی تا ساعت ۱۲:۲۲ دقیقه ی ظهر به اورژانس خبر نداده بود. یعنی پس از گذشت بیش از یک ساعت از زمانی که متوجه ی نفس نکشیدن مایکل شده بود. موری از ساعت ۱۱:۱۸ تا ۱۲:۰۵ سه بار با تلفن خود تماس برقرار کرده بود که مدت زمان مکالمه های وی در جمع به ۴۷ دقیقه میرسد. اما موری میگوید طی همین مدت سرگرم اجرای عملیات احیای قلبی و تنفس مصنوعی بر روی مایکل بوده است. در مدارک آمده است که کانراد موری پلیس را در جریان برقراری تماس تلفنی طی این مدت زمانی قرار نداده بود. پلیس فاش نساخته است که موری در این ۴۷ دقیقه با چه افرادی صحبت میکرده است.

بازرسان دست کم ۸ شیشه داروی مختلف را در کنار تختی که مایکل روی آن جان سپرده بود و یا در دیگر مکان های خانه پیدا کردند.

پلیس در اسناد خود به رفتار مشکوک موری در هنگامیکه مایکل را به بیمارستان منتقل میکردند، اشاره نموده است. در آن روز از موری خواسته میشود که گواهی فوت را امضا نماید، اما او از بیمارستان ناپدید میشود. پس از اینکه آمبولانس حامل مایکل به بیمارستان میرسد، بازرسان پزشکی قانونی و کارآگاهان هیچ کدام نمی توانند اثری از موری بیابند و تلاشهای برای برقراری تماس با وی ناموفق می ماند.

گفته میشود پلیس در اوایل سال ۲۰۱۰ در خصوص بازداشت کانراد موری تصمیم گیری میکند.

منبع: eMJey / Yahoo News

...