...

چهارشنبه، ۱ مهر ۱۳۸۸ | 23/09/2009

یکی از افراد نزدیک به موری شهادت میدهد

نیکول آلورز، یکی از زنان آشنا با دکتر کانراد موری با دریافت احضاریه ای برای دادن شهادت در برابر هیئت منصفه به دادگاه فراخوانده شده است.

روز سه شنبه، وکیل این زن ضمن تایید این خبر عنوان کرد که هیچ اطلاع دیگری به او داده نشده است. احضاریه ی دادگاه روش محکمی برای خواندن شاهدانی است که میلی به درگیر شدن در پرونده ندارند. قرار است این زن صبح چهارشنبه به وقت لس آنجلس در دادگاه این شهر شهادت دهد. وکیل این زن رابطه ی او با موری را روشن نساخته است، اما روزنامه های محلی او را دوست دختر کانراد موری می دانند. گفته میشود که آنها پسر نوزادی نیز دارند. ماه گذشته آپارتمان این زن مورد بازرسی پلیس قرار گرفت.

کانراد موری نفر اول تحقیقات پلیس در مورد پرونده ی قتل مایکل جکسون است. موری، پزشک متخصص قلب است. او گفته است که به مدت شش ماه، هر شب به مایکل داروی بیهوشی پروپوفول تزریق میکرد تا او بتواند بخوابد. موری روز ۲۵ ژوئن ترکیب مرگباری از شش داروی خواب آور که یکی از آنها بیهوش کننده ی پروپوفول بود را به مایکل تزریق کرد، که باعث ایست قلبی سلطان پاپ و مرگ او شد.

تحقیقات در مورد این مرگ مشکوک از همان روز آغاز شد و تا کنون ادامه دارد. و اینطور که پیداست، به این زودی ها سرانجام این پرونده روشن نخواهد شد. هیچ محدودیت زمانی برای پلیس در این پرونده وجود ندارد و به گفته ی کارشناسان، پلیس میخواهد پیش از ارائه ی این پرونده به دادگاه و اعلام جرم علیه موری، دلایل و مستندات کافی در دست داشته باشد.

منبع: eMJey / AP

...