...

پنجشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ | 17/09/2009

شکایت پزشک مایکل از یک پزشک دیگر وی

پس از مرگ مایکل، استیون هائفلین، از پزشکان قدیمی وی؛ چند تن از پزشکان دیگر را به دادن داروهای مختلف به سلطان پاپ متهم کرد. یکی از این پزشکان، متخصص پوست، آرنولد کلین بود.

روز دو شنبه کلین به خاطر گفته های هائفلین علیه خود، به دادگاه شکایت کرد. او گفته است که چاپ سخنان هائفلین در روزنامه ی انگلیسی سان در روز ۲۶ آگوست، اعتباری را که وی طی چند دهه برای بدست آوردنش تلاش کرده، چند روزه به باد داده است و باعث شده که رسانه ها او را با القابی چون "جراح پلاستیک ستاره ها" و یا "سلطان کولاژن" خطاب نمایند. البته کلین در شکایت نامه اش اشاره ای به اطلاعاتی که خود وی چند روز پس از مرگ مایکل از طریق برنامه ی زنده ی تلویزیونی لری کینگ در اختیار مردم و رسانه ها قرار داده بود، نکرده است. در آن روز او اطلاعات محرمانه ی پزشکی مایکل را بدون توجه به وظیفه ی راز داری پزشکان با مردم دنیا در میان گذاشت و همچنین از ارتباط شخصی خود با مایکل و فرزندانش گفت.

هائفلین گفته است که پروپول، داروی بیهوش کننده ای که باعث مرگ مایکل شده است را دکتر کلین در اختیار کانراد موری قرار داده است. او همچنین ادعا کرده است که موری پس از ایست قلبی مایکل برای دریافت توصیه های پزشکی با کلین تماس گرفت زیرا تزریق چنین دارویی را از خود او فرا گرفته بود. وکیل موری هرگونه ارتباط موکلش و کلین را رد کرده است. طبق گزارش پلیس، کانراد موری داروی پروپوفول را از داروخانه ای در لاس وگاس خریداری نموده است. کلین در دادخواست خود، هائفلین را به تلاش برای کسب شهرت متهم کرده است.

منبع: eMJey / LA Times

...