...

شنبه، ۷ شهریور ۱۳۸۸ | 29/08/2009

اعلام رسمی علت مرگ مایکل

روز گذشته پزشکی قانونی به طور رسمی اعلام کرد که "مرگ مایکل جکسون، یک قتل بوده است و علت اصلی آن، وجود مقدار کشنده ای داروی بیهوشی پروپوفول و نیز خواب آور لورازپام می باشد. سایر داروهای موجود در خون مایکل هنگام مرگ عبارتند از میدازولام، دیازپام، لوداکین و افدراین." این بیانیه ی رسمی علت مرگ را «اور دوز» یا ایست قلبی بر اثر مصرف بیش از حد دارو عنوان کرده است.

پزشک وی، کانراد موری ممکن است به زودی به اتهام ارتکاب قتل غیر عمد یا جرمی دیگر دستگیر شود. اما کانراد موری تنها فرد این پرونده نیست. در جدید ترین گزارش منتشر شده توسط رسانه ها نام دکتر آرنولد کلین به عنوان پزشکی که برای مایکل داروی خواب آور والیوم و میدازولام تجویز کرده، آمده است. به گزارش فاکس نیوز، در بازرسی از داروخانه ی میکی فاین در بورلی هیلز در جمعه ی گذشته، ۶۰ نسخه و ۲۹ پرونده ی پزشکی متعلق به مایکل جکسون بدست آمد که مهر آرنولد کلین را در بر داشتند. پرونده های پزشکی مایکل یا به نام وی بودند یا اینکه نام مستعار برای آنها استفاده شده بود.

در همین رابطه روز جمعه دفتر دادستانی شهر لس آنجلس اعلام کرد که بنا به درخواست پلیس این ناحیه، تحقیقات مستقلی را در رابطه با مرگ ابر ستاره ی موسیقی پاپ آغاز می کند. این تحقیقات شامل بازجویی از تمامی پزشکانی میشود که به نوعی با مایکل جکسون در ارتباط بوده اند و پس از مرگ وی نامشان در پرونده های پلیس لس آنجلس آمده است.

منبع: eMJey / People / FOX News / AP

...