...

چهارشنبه، ۴ شهریور ۱۳۸۸ | 26/08/2009

فریدمن: زنی در پشت پرده است

و حالا یک معمای دیگر در مورد مایکل جکسون. زنی که پزشک مایکل، آرنولد کلین را به پلیس لو داد چه کسی است؟

در یک حکم بازرسی که دوشنبه منتشر شد، یک معما وجود داشت. زنی ناشناس با اداره ی نظارت بر دارو تماس گرفته بود و از دکتر آرنولد کلین، متخصص پوست نام برده و گفته بود که این پزشک داروهایی را برای مایکل تجویز میکرده است.

آنها نام عمر آرنولد (که اولین بار دو ماه پیش در این ستون اسمش برده شد) و همین طور فرناند دیاز، پیتر مدونی و جوزفین بیکر را در این حکم قید کرده اند. پلیس یک نسخه ی پزشکی با مهر عمر آرنولد را در خانه ی مایکل پیدا کرد.

به من گفته شده است که پس از افشا سازی های اخیر در مورد کنراد موری، نوبت آرنولد کلین است و از آنجا که او رابطه ای بیش از ۲۰ ساله با مایکل داشته است، مدارکی که در مورد او افشا خواهد شد، باید با جزئیات بیشتری همراه باشد. و علاوه بر مایکل، تمامی افراد تیم او نیز با کلین در ارتباط بوده اند.

اما این زن کیست؟ به من گفته شده است که کسی نیست جز دبی رو، مادر پرینس و پاریس، دو تا از فرزندان مایکل. دبی رو در دهه ۹۰ کارش را به عنوان پرستار در مطب کلین شروع کرد و در همین مطب با مایکل ملاقات کرد. (آنها در سال ۱۹۹۶ ازدواج کردند و پرینس و پاریس در سالهای ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ به دنیا آمدند.)

debbie-mj.jpg

دبی، آرنولد کلین را مسئول مشکلات دارویی مایکل می داند. کلین در هفته های اخیر، دبی را اخراج کرد. وقتی کلین شایعه انداخت که پدر پرینس و پاریس است، دبی به شدت عصبانی شد و به گفته ی یکی از دوستانش "باعث شد پوستش کهیر بزند."

دبی رو یکی از افراد بسیاری است که میداند کلین طی این سالها با مایکل چه کرده است و بطور قطع می تواند یک شاهد عالی در دادگاه باشد.

منبع: eMJey / Showbiz۴۱۱.com

...