...

چهارشنبه، ۴ شهریور ۱۳۸۸ | 26/08/2009

دو کارمند سابق در تحقیقات پلیس

دو کارمند مایکل جکسون که یکی از آنها در صبح روزی که وی فوت کرد در خانه اش حاضر بود، وارد تحقیقات پلیس می شوند. زیرا به وگفته ی وکیل آنها، "اطلاعات مهمی دارند و پلیس باید مصاحبه ی مفصلی با آنها به انجام برساند."

کارل داگلاس که از اعضای تیم مدافع او. جی. سیمسون بود، گفت که پلیس تنها بطور غیر رسمی با موکلانش مصاحبه کرده است اما این دو مایلند اطلاعات بیشتری در اختیار پلیس قرار دهند. مصاحبه ی یکی از آنها تنها دو دقیقه طول کشید و از مصاحبه ی آن یکی هم فقط یک صفحه مطلب درآمد.

به ادعای این وکیل، برخی از اطلاعات این دو نفر می تواند نکات تاریک عملکرد دکتر موری و ساعات پایانی عمر مایکل را روشن نماید.

این وکیل گفته است دو قرار مصاحبه برای موکلانش ترتیب داده بود. آنها با کت و کراوات به دفتر پلیس رفتند، اما یکی از قرارها لغو شد و در دیگری نیز مامور بازپرسی حاضر نبود.

مایکل امیر، مدیر کارکنان مایکل در خانه ی اجاره ای او در بل ایر و آلبرتو آلورز، مامور نگهبان در روز ۲۵ ژوئن، روز فوت مایکل، بطور مختصر تحت بازجویی قرار گرفتند. داگلاس می گوید آلورز همراه با کانراد موری تا رسیدن ماموران اورژانس، در اتاق مایکل حضور داشت. وکیل وی میگوید او اطلاعاتی دارد که می تواند گفته های کانراد موری در مورد ساعات پایانی عمر مایکل جکسون را رد یا تایید کند.

موری گفته است در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه ی صبح ۲۵ ژوئن تزریق پروپوفول را انجام داد و پس از ۱۰ دقیقه تحت نظر قرار دادن مایکل، اتاق را برای رفتن به دستشویی ترک کرد. او گفته است دو دقیقه بعد، در ساعت ۱۱ صبح بازگشت و متوجه شد که مایکل از تنفس باز ایستاده است. پلیس با کنترل گوشی همراه موری پی برد که او از ساعت ۱۱:۱۸ تا ۱۲:۰۵ سرگرم صحبت کردن با تلفن بوده است. تماس با اورژانس در ساعت ۱۲:۲۱ انجام شد.

داگلاس که در سال ۱۹۹۳ وکیل جکسون بوده است، گفت که امیر در ساعت ۱۲:۱۳ یک تماس تلفنی ۴ ثانیه ای از موری عصبی دریافت کرده بود. مضمون پیام چه بوده است؟ باید منتظر بمانیم.

منبع: eMJey / LA Times

...