...

یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ | 23/08/2009

پرتره ی مایکل به زودی قلم میخورد

Im-A-Dot.gif

پس از مرگ مایکل، نقاش دیوید ایلان تصمیم گرفت پرتره ای از مایکل بر روی کرباس خلق کند. ویژگی خاص این پرتره آنست که با نقطه های رنگی تکمیل میشود. این نقاش از طرفداران دنیا خواست در رای گیری اینترنتی وی شرکت کنند. هر رای، نماید یک طرفدار است که به صورت یک نقطه به این پرتره اضافه میشود. او اعلام کرد که برای شروع به ۲۵۰ هزار نقطه یا در واقع ۲۵۰ هزار رای احتیاج دارد. تا کنون نزدیک به ۱۸۰ هزار رای جمع آوری شده است.

اکنون این نقاش در وب سایتی که برای این پرتره تاسیس کرده، اعلام نموده است که یک روز قبل از روز تولد مایکل یعنی ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه ۲۸ آگوست، در مرکز هنرهای نمایشی در هالیوود، در مراسمی که با بریدن ربان قرمز همراه خواهد بود، اولین نقطه را بر روی این پرتره میگذارد. اولین نقطه برای مایکل است و سه نقطه ی بعدی برای فرزندانش. مهمانان دعوت شده و نزدیکان مایکل و سه برنده ی مسابقه نیز در این مراسم نقطه هایشان را دریافت میکنند. در این روز تنها رسانه های دعوت شده حضور خواهند داشت. وب سایت این پرتره به آدرس www.MichaelJacksonTributePortrait.com در همین روز آغاز به کار میکند.

در این وب سایت طرفداران می توانند نقطه هایی به این پرتره اضافه کنند و همچنین پیامی را برای ضمیمه شدن به نقطه شان در وب سایت قرار دهند. هر نقطه، یک شماره دارد و می توان گفت به نام طرفداری که آن را اهدا کرده، سند میخورد. مکان این نقطه در پرتره نیز مشخص خواهد بود. این تنها پروژه ی در دست انجامی است که به طرفداران سرتاسر جهان امکان میدهد به راحتی هرچه تمامتر و برای همیشه جزئی از میراث مایکل جکسون شوند.

انتظار میرود تکمیل این پرتره ۳ ماه طول بکشد. پس از آنکه این پرتره با نقطه های یک میلیون نفر طرفدار تکمیل شد و در نمایشگاه های دور دنیا به نمایش درآمد، در مکانی متناسب با شان و منزلتش که روز جمعه توسط یک مهمان ویژه اعلام خواهد شد، مستقر میشود.

دیوید ایلان در ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۹ آگوست در حیاط منز گرامنز در تماشاخانه ی چینی ها در هالیوود، شروع به گذاشتن نقطه های طرفداران روی این پرتره میکند و طرفداران با حضور در محل می توانند شاهد گذاشته شدن این نقطه ها باشند. ستاره ی مایکل در بلوار هالیوود نیز در خیابان روبروی تماشاخانه ی چینی ها واقع است.

توجه:

اما خبر خوشحال کننده برای آن دسته از افرادی که پیشتر با رای مثبت خود در سایت www.SupportJacksonPortrait.com از این پرتره حمایت کردند:

شما که پیشتر پس از خواندن خبر مربوط به این پرتره در همین صفحه، اقدام به دادن رای نمودید و ایمیل خود را در آن وب سایت ارسال کردید، می توانید نقطه ی خود را بر روی صورت مایکل دریافت کنید. به عنوان تشکر از حمایت تان، شما می توانید از روز پنج شنبه همین هفته ۲۷ آگوست، ۵ شهریور، یک روز پیش از گذاشته شدن اولین نقطه بر روی پرتره، در www.MichaelJacksonTributePortrait.com ثبت نام پیش از موعد کرده و نقطه ای که بر روی صورت مایکل برای شما رزرو شده است را تایید کنید. دقت داشته باشید اگر ثبت نام ننمایید، نقطه ای که قرار است در صورت مایکل به نام شما ثبت شود را از دست می دهید.

ثبت نام در این طرح برای همه رایگان است. اما آن دسته از طرفدارانی که تمایل دارند کمک مالی خود را اهدا نمایند، می توانند با مراجعه به این سایت، و اهدای مبلغی پول و یا در ازای خرید اقلامی که این وب سایت عرضه می کند، به این پرتره کمک نمایند. نام کمک دهندگان در بخشی از این وب سایت خواهد آمد.

منبع: eMJey / MJFC / SupportJacksonPortrait.com

...