...

چهارشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۸۸ | 19/08/2009

پیام ویدئویی کنراد موری

کانراد موری در ویدئویی که بر روی سایت یوتیوب قرار داده است، از آنهایی که در این مدت حامی وی بوده اند سپاس گزاری می کند. او به دوربین نگاه می کند و با آرامش می گوید: "من هر کار می توانستم کردم. من حقیقت را گفته ام و باور دارم که حقیقت پیروز است."

Dr. Conrad Muray.jpg

برای تماشای ویدئو کلیک کنید.

این اولین باری است که کانراد موری پس از مرگ مایکل با عموم صحبت کرده است. این ویدئو هفته ی گذشته در خانه ی موری در هیوستون ضبط گرید. کانراد موری روز مرگ مایکل با او بود. او که پس از تزریق پروپوفول به وی، او را تنها گذاشته بود تا به تلفن هایش جواب دهد، پس از بازگشت به اتاق متوجه میشود که مایکل از هوش رفته و نفس نمی کشد. نیم ساعت طول میکشد تا با اورژانس تماس گرفته شود. ماموارن اورژانس پس از ورود به اتاق مایکل، موری را در حال انجام عملیات احیا بر روی مایکل مشاهده می کنند. دکتر کانراد موری به عنوان مظنون قتل غیر عمد تحت بازجویی پلیس قرار دارد اما تا کنون بطور رسمی اتهامی به وی وارد نشده است. پس از فوت مایکل و مطرح شدن نام کانراد موری به عنوان مقصر در مرگ وی، او از طرف افراد ناشناس تهدید به مرگ گردید و مجبور شد محافظ استخدام کند. او از روز مرگ مایکل دیگر کار نکرده و مطبش در لاس وگاس را بسته است. موری در خانه ی لاس وگاس خود منزوی شد اما از طرف بیماران و دوستانش پیام های محبت آمیز دریافت کرد.

"به خاطر تمامی مسائلی که در جریان است، من می ترسم به تلفن هایم جواب دهم یا از ایمیل استفاده کنم. به خاطر همین این ویدئو را ضبط کردم تا به شما بگویم که پیام هایتان را دریافت کرده ام. پیام های شما به من قدرت داد و برایم یک دنیا ارزش دارند."

کارمند بازنشسته ی اداره ی نظارت بر دارو، گرگوری لی میگوید که به اعتقاد وی، کانراد موری برای ترمیم وجهه ی اجتماعی اش اقدام به ضبط این ویدئو کرده است. "از این دکتر چهره ی دیو مانندی ترسیم شده است و او دارد سعی میکند خودش را انسانی کند."

منبع: eMJey / AP

...