...

دوشنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۸۸ | 17/08/2009

مارک جراگاس درخواست موری را رد کرد

وقتی اتهامات آزار جنسی در سال ۲۰۰۳ علیه مایکل مطرح شد، مارک جراگاس وکیل مدافع وی بود. او سپس در آپریل سال ۲۰۰۴ توسط مایکل برکنار شد و جای خود را به توماس میزرو داد. دادگاه در ۱۳ ژوئن سال ۲۰۰۵ مایکل را از تمامی اتهاماتش مبرا دانست.

مارک جراگاس در مصاحبه ی تازه ای با eonline اعلام داشت که درخواست کانراد موری برای پذیرفتن وکالت وی در جریان تحقیق در مورد مرگ سلطان پاپ را رد کرده است. جراگاس در خصوص علت این تصمیم گفته است که باور دارد دکتر موری می توانست با در اختیار داشتن وکیل سابق مایکل جکسون به نفع خود عمل نماید و او نمی خواست در استراتژی وی با او شریک شود.

"برای دفاع از او، باید بر ضد مایکل حرف بزنم و این کاری نیست که از نظر اخلاقی بتوانم انجام دهم."

مارک میگوید شاید تلاش پلیس برای به دست آوردن سرنخ هایی از منابع در اختیار گذارنده ی داروی پروپوفول، عامل تاخیر در اعلام نتیجه ی سم شناسی بدن مایکل باشد. مدتی قبل پلیس داروخانه ای در لاس وگاس را مورد بازرسی قرار داد و اعلام کرد که موری داروی پروپوفول را از این داروخانه خریداری کرده بود. جراگاس عقیده دارد وقتی که نتیجه ی سم شناسی بطور رسمی اعلام شود، روند بررسی جنایی شدت می گیرد.

جراگاس می گوید پلیس برای متهم به قتل نمودن موری شانس بیشتری دارد تا قتل غیر عمد.

"این یکی از عجیب و غریب ترین چیزهاست. به دستورالعمل هیئت منصفه که نگاه کنیم، متوجه میشویم برای آنها گناهکار شناختن فردی به جرم قتل درجه دوم آسان تر است تا قتل غیر عمد."

جراگاس در پایان گفت که میخواهد مردم، به عظمت مایکل فکر کنند و نه به شایعات عجیب و غریب پیرامونش.

منبع: eMJey / eonline.com

...