...

شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۸۸ | 8/08/2009

وضعیت نامعلوم پرداخت بیمه

اگر فوت مایکل بر اثر استفاده از داروهای غیر قانونی بوده باشد، شرکت بیمه گر کنسرت های مایکل در لندن، در قبال پوشش هزینه های ناشی از لغو شدن این کنسرت ها، تعهدی نخواهد داشت.

یک کپی از بیمه نامه روز جمعه به دفتر آسوشیتدپرس فرستاده شد که بر اساس آن شرکت بیمه ۱۷.۵ میلیون دلار برای لغو شدن کنسرت ها خواهد پرداخت. اما اگر دلیل فوت مایکل، استفاده از داروهای غیر قانونی بوده باشد، شرکت بیمه تعهدی بر عهده نمی گیرد. همچنین اگر مشخص شود که مایکل اطلاعاتی در مورد سلامتیش را مخفی نگاه داشته و یا عملی انجام داده که برای سلامتیش خطر داشته است، شرکت بیمه از پرداخت معاف میشود. رسیدگی به این پرونده می تواند ماهها طول بکشد و لازمه ی آن، وجود نتیجه ی کالبد شکافی و سم شناسی بدن مایکل و مشخص بودن علت قطعی مرگ وی است.

مایکل و کمپانی AEG، از سری ۵۰ تایی کنسرت های لندن، ۱۳ تای اول را بیمه کردند که برای کنسرت هایی در حد و اندازه ی آنچه مایکل در حال آماده سازی اش بود، امری عادی و استاندارد تلقی میشود.

در ماه فوریه یک پزشک نیویورکی به سفارش این شرکت بیمه، تست ورزش و سلامتی از مایکل در شهر لس آنجلس به عمل آورد و نتیجه را به شرکت بیمه ارائه داد. رندی فیلیپس مدیر عامل AEG گفته است که شرکت بیمه به آنها اعلام کرده بود که مایکل با درجه عالی این تست را پشت سر گذاشته بود.

منبع: eMJey / AP

...