...

دوشنبه، ۵ مرداد ۱۳۸۸ | 27/07/2009

داروها در قفسه ای مخفی بودند

مسئولان میگویند که پزشک مایکل، کانراد موردی یک قفسه ی مخفی دارو در اتاق خود در خانه ی اجاره ای مایکل در بل ایر داشته است.

وقتی پلیس شهر لس آنجلس خانه ی مایکل را در شب ۲۵ ژوئن، چند ساعت پس از فوت وی مورد جستجو قرار داد، نتوانست داروی پروپوفول یا سایر داروهایی که بعدا کشف شد را بیابد. کانراد موری دو روز بعد، شنبه، به دفتر پلیس مراجعه کرد و شخصا محل نگهداری داروها را به ماموران اطلاع داد. پلیس روز دوشنبه برای بار دوم به منزل مایکل رفت و قفسه ای از داروها را در اتاق مهمان خانه ی مایکل که محل اقامت موری بود، پیدا کرد.

یکی از موران گفته است که داروها مخفی شده بودند و در معرض دید قرار نداشتند. داروی بیهوشی پروپوفول نیز در بین این داروها کشف شد.

پس از آن پلیس لس آنجلس از اداره ی نظارت بر دارو، DEA، درخواست کرد تا به خاطر اطلاعاتی که در مورد داروهای غیر مجاز و کارخانه های سازنده ی آنها دارد، وارد تحقیقات پرونده ی مرگ مایکل شود. وظیفه ی این دایره، بررسی این مسئله است که آیا پزشکانی که چنین داروهایی تجویز کرده اند، از طرف این اداره دارای مجوز بوده اند یا خیر. همچنین باید مشخص شود که داروهایی که توسط این پزشکان تجویز شده اند، از کجا به دست پزشکان رسیده اند و آیا قاچاق شده اند؟

منبع: eMJey / TMZ / AP

...