...

یکشنبه، ۷ تیر ۱۳۸۸ | 28/06/2009

بی اعتمادی خانواده ی مایکل به پزشک وی

یکی از منابع نزدیک به خانواده ی جکسون می گوید که آنها احساس می کنند هنوز برای تبرئه ی دکتر کانراد موری خیلی زود است. خانواده ی مایکل درخواست تکرار کالبد شکافی را داده اند تا مشخص شود دارویی که پیش از مرگ مایکل به او تزریق شده، چه بوده است. خانواده فکر میکنند که اگر پاسخ این سوال داده شود، شاید پای تعقیب قضایی نیز به میان کشیده شود.

خانواده ی جکسون به توانایی دکتر موری به عنوان پزشک شک دارند. در تماس تلفنی ای که اولین بار توسط TMZ منتشر شد، فرد تماس گیرنده با مرکز اورژانس، می گوید که پزشک مخصوص مایکل (کانراد موری) در حال دادن تنفس مصنوعی به مایکل است در حالیه بدن او هنوز بر روی تخت خواب قرار دارد.

این منبع اضافه میکند، اگر شما یک پزشک هستید، چگونه ممکن است روش صحیح تنفس مصنوعی و احیای قلبی را ندانید؟

به گفته ی وکیل کانراد موری، وی علاوه بر مایکل، در مواقعی فرزندان او را نیز تحت مداوا قرار داده است. مت آلفورد به TMZ گفته است که آنها در سال ۲۰۰۶ با یکدیگر آشنا شدند و دکتر موری، مایکل را برای بیماری های گوناگون تحت مداوای خود قرار داده بود.

وکیل موری در پاسخ به ایراداتی که به نحوه ی انجام احیای قلبی وی بر روی مایکل وارد است، می گوید که نمیداند چرا موری وقتی مایکل بر روی تحت بوده است، اقدام به احیای قلبی وی نموده است.

فارغ از این شبهات، دکتر موری تحت تعقیب پلیس نیست و می تواند از شهر خارج شود، گرچه به گفته ی وکیلش تصمیم دارد در شهر بماند تا هر کمکی که از دستش بر میاید، انجام دهد.

منبع: eMJey / TMZ.com

...