...

یکشنبه، ۷ تیر ۱۳۸۸ | 28/06/2009

پزشک مایکل با پلیس گفتگو کرد

روز گذشته دکتر کانراد موری بالاخره پیدا شد. کانراد موری فردی است که در هنگام ایست قلبی مایکل در روز پنج شنبه در کنارش بوده و سعی کرده با تنفس مصنوعی او را احیا نماید. او همان روز همراه با مایکل در آمبولانس به بیمارستان میرود و پس از اعلام فوت مایکل محل را ترک میکند.

او دیروز داوطلبانه با پلیس تماس گرفت و جزئیاتی در رابطه با وقایع قبل از مرگ مایکل را در اختیار آنها قرار داد. او گفته است که از شدت ناراحتی نتوانسته است زودتر با پلیس تماس بگیرد. او سه ساعت بعد و پس از دادن اطلاعات، پاسگاه پلیس را به عنوان یک شاهد یعنی و نه یک مظنون ترک کرد.

پلیس گفته است: "دکتر کانراد موری کمک کرد تا شرایط موجود هنگام فوت این نماد موسیقی پاپ مشخص شود و برخی از تناقضات موجود در این رابطه را بر طرف کرد."

پلیس تایید کرده است که دکتر کانراد با آنها همکاری لازم را به عمل آورده است و اطلاعات او به حل معمای مرگ مایکل کمک خواهد کرد.

مصاحبه ی پلیس با دکتر کانراد موردی در بعد از ظهر شلوغ روز شنبه انجام گرفت. در این روز چهره های سرشناس از جاهای مختلف به لس آنجلس آمده بودند تا در جشن بزرگداشت یاد سلطان پاپ شرکت نمایند.

با مرگ مایکل جکسون، اذهان عمومی نسبت به استفاده ی او از داروهای مسکن که تماما قانونی و مجاز بوده اند، حساس شده است. پزشکان پلیس استفاده ی مایکل از داروهای مسکن را تایید کرده اند اما تشخیص علت دقیق مرگ ابر ستاره ی موسیقی جهان، شاید بیش از یک ماه به طول انجامد.

منبع: eMJey / AP

...