...

یکشنبه، ۷ تیر ۱۳۸۸ | 28/06/2009

درخواست کالبد شکافی دوم

همان طور که پیشتر در خبر ها گفته شد، خانواده ی جکسون درخواست کرده اند که پیکر مایکل برای بار دوم تحت کالبد شکافی قرار بگیرد. جسی جکسون، فعال مدنی و دوست خانوادگی جکسون ها و فردی که مایکل را از بچگی می شناخته است، روز شنبه در شیکاگو پشت تریبون قرار گرفت و به خبرنگاران گفت:

"مایکل برای کنسرت هایش سه ساعت در روز تمرین میکرد. او یک تست ورزشی را با موفقیت پشت سر گذاشته بود. این غیر عادی است. ما نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است. آیا به او تزریق شده بود؟ و چه چیزی تزریق شده بود؟ اینها شبهات منطقی ای هستند که باید بر طرف گردند."

جسی جکسون میگوید خانواده ی مایکل عزا دار هستیند و زخمی که از درگذشت ناگهانی او برداشته اند، به خاطر رمز و رازی که در این مرگ نهفته، باز مانده است.

ابهامات موجود در مرگ مایکل، خانواده ی او را واداشته است که پیکر بی جان او را بار دیگر به دست پزشکی قانونی بسپارند تا با تیغ شکافته شود.

روز شنبه خواهران مایکل، جانت و لاتویا به خانه ی اجاره ای برادرشان در لس آنجلس رفتند و سپس محل را ترک نمودند. آنها پاسخی به سوالات خبرنگاران ندادند.

پیش از آن، در همان روز هشت کامیون وارد خانه ی مایکل شدند و اسباب و اثاثیه ی منزل مایکل را درون خود جای دادند. گفته شده است که جو جکسون به آنها دستور داده بود تا لوازم متعلق به مایکل را از خانه ی وی به یک انباری منتقل نمایند.

خانواده ی جکسون در خانه ی انسینو گرد هم آمده اند تا در مورد مراسم تدفین مایکل و سرنوشت فرزندانش تصمیم گیری نمایند. به گفته ی یکی از منابع نزدیک به آن خانواده، بچه ها مات و مبهوت و غمگین اند.

مادر مایکل، کاترین جکسون آقای لاندل مک میلان که سال گذشته در پاره ای از پرونده های مالی مایکل، به عنوان وکیل او فعالیت میکرد را برای رسیدگی به امور قانونی و مالی فرزند فوت شده اش استخدام کرده است.

بر خلاف شایعاتی که در مورد کناره گیری مایکل از خانواده اش در رسانه ها پیچیده بود، یک منبع خانوادگی می گوید که مایکل مرتب با اعضای خانواده اش و به خصوص مادرش کاترین در تماس بوده است.

منبع: eMJey / AP

...