...

یکشنبه، ۷ تیر ۱۳۸۸ | 28/06/2009

فرزندان مایکل می خواهند نزد مادر بزرگشان باشند

فرزندان مایکل هم اکنون همراه با پدر و مادر مایکل در خانه ی انسینو واقع در کالیفرنیا زندگی می کنند. آنها روز پنج شنبه از خانه شان در لس آنجلس به بیمارستان برده شدند تا با پدرشان وداع کنند. آنها تقریبا یک ساعت با پدرشان در بیمارستان ماندند و سپس به خانه بازگردانده شدند.

وکیل خانواده ی جکسون، برایان آکسمن میگوید که از این پس کاترین جکسون، مادر مایکل، از بچه های وی نگهداری میکند.

په گفته ی تیتو جکسون، فرزندان مایکل حالشان خوب است و طبیعی است که دلشان برای پدرشان تنگ شده است.

گفته میشود که شاید دبی رو، مادر پرینس مایکل و پاریس کاترین، درخواست حضانت بچه ها را به دادگاه ارجاع دهد. یکی از اعضای خانواده ی جکسون به TMZ گفته است که خانواده با چنگ و دندان مبارزه می کنند تا سرپرستی فرزندان مایکل را به دست آوردند. البته هنوز دبی رو هیچ اقدامی در این مورد نکرده است. طبق قوانین کالیفرنیا در صورت تمایل بچه ها، دبی رو میتواند حضانت آنها را داشته باشد.

اعضای خانواده ی جکسون میگویند که بچه ها دبی رو را نمی شناسند و او طی این سالها هیچ رابطه ای با آنها نداشته است. آنها اعتقاد دارند که فرزندان مایکل باید در خانواده ی جکسون بمانند.

منابع نزدیک به خانواده ی جکسون در گفتگو با این خبرگزاری اعلام کرده اند که هر سه فرزند مایکل تمایل دارند با مادربزرگشان، کاترین جکسون بمانند. اعضای خانواده کاملا از این موضوع استقبال می کنند. آنها اعتقاد دارند کاترین و جو، والدین مایکل تنها افرادی هستند که می توانند بچه ها را در شناختن پدرشان یاری کنند و به آنها کمک کنند با این اندوه کنار بیایند و زندگی همراه با شهرت را بپذیرند.

منبع: eMJey / TMZ.com

...