...

یکشنبه، ۷ تیر ۱۳۸۸ | 28/06/2009

تحقیقات پلیس و خانواده ی جکسون ادامه دارد

همگی اعضای خانواده ی جکسون در خانه شان در انسینو واقع در ایالت کالیفرنیا جمع شده اند تا در سوگ مایکل بنشینند و در مورد چگونگی مراسم تدفینش تصمیم گیری نمایند. پیکر مایکل جکسون پس از تحویل گرفته شدن از پزشکی قانونی به محل نگه داشتن مردگان سپرده شد.

پنج نفر از اعضای پلیس شهر لس آنجلس در خانه ی مایکل با خانواده ی جکسون دیدار کرده اند. هم پلیس و هم اعضای خانواده ی مایکل خواهان انجام این ملاقات بوده اند. گفته شده است که اعضای خانواده سوالات بسیاری در مورد علت و چگونگی مرگ مایکل دارند و میخواهند بدانند چه افرادی در آخرین روزهای زندگیش با وی در ارتباط بوده اند.

خانواده ی مایکل بیش از همه خواهان دانستن در مورد روابط مایکل و کمپانی برگزار کننده ی کنسرت AEG Live هستند. آنها معتقدند که مشاوران و نمایندگانی که با مایکل جکسون اوقات میگذراندند، توسط این کمپانی استخدام شده بودند. متقابلا پلیس نیز در پی آن است که بفهمد چه چیزی عامل مرگ مایکل جکسون بوده است. گفته شده است که در این دیدار، علاوه بر پدر و مادر مایکل، چند تن از برادرانش نیز حضور داشته اند.

نماینده ی این کمپانی گفته است که پزشک متخصص قلب، کانراد موری را بنا به درخواست شخص مایکل جکسون استخدام کرده بود. هنگامی که در ظهر پنج شنبه مایکل دچار ایست قلبی شد، کانراد موری در کنارش بود.

رندی فیلیپس از کمپانی AEG روز جمعه گفت: "ما بنا به مصلحت کمپانی ترجیح می دادیم که یک پزشک را بطور تمام وقت استخدام نکنیم. زیرا هزینه هایمان را بالا میبرد. اما مایکل برای استخدام او اصرار داشت. رابطه ای بین مایکل و او وجود داشت."

حرفهایی در مورد پرونده های پزشکی کانراد موری در جریان است. بنا به برخی ادعا ها او دو پرونده ی پزشکی بسته نشده و بدهکاری مالیاتی دارد. پلیس به دنبال موری است. آنها اتومبیل او را از منزل مایکل جکسون به ایستگاه پلیس منتقل کرده اند تا ببینند آیا اثری از داروهایی که گمان میرود قبل از مرگ مایکل به وی تزریق شده باشد، پیدا میکنند. اما باید خاطر نشان کرد که کانراد موری تحت تعقیب قضایی قرار ندارد و پلیس او را مظنون نمی داند.

اما کانراد موری تنها فردی نیست که پلیس به دنبالش است. آنها می خواهند با دکتر تُمِی (Tohme Tohme) نیز صحبت کنند. تا ببینند آیا وی بطور غیر مستقیم به پرونده ی مرگ مایکل و داروهای مسکن مربوط میشود. دکتر تمی میگوید سالها دوست و مدیر برنامه ی مایکل بوده است:
"من هیچ اطلاعی از مصرف دارو توسط وی نداشتم. این مهمل است. چرا باید با پلیس حرف بزنم؟"

پرسشی که در این بین مطرح است آنست که آیا دکتر کانراد موری در انجام احیای قلبی مایکل سستی به خرج داده است!
در تماسی که توسط یکی از کارمندان مایکل با مرکز فوریت ها گرفته شد، گفته شده است که مایکل بر روی تخت و بیهوش است و دکتر وی (کانراد موری) احیای قلبی را شروع کرده است.

از نظر پزشکی عملیات احیای قلبی بیمار باید بر روی یک سطح سفت انجام شود و تخت مکان مناسبی برای این کار نیست زیرا فشار دادن سینه در حالی که بیمار بر روی سطح نرم دراز کشیده است، کار مشکلی است.

تلفن چی بخش فوریت ها در واکنش به این موضوع، به آن فرد هشدار میدهد که مایکل را به روی زمین منتقل نماید.

مشغله ی ذهنی دیگر خانواده ی مایکل، دارایی ها و املاک اوست. آنها نمی دانند در این مدت چه کسی مسئول حفاظت از اموال وی بوده است.

منبع: eMJey / TMZ

...