...

شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۸۵ | 1/07/2006

تاتیانا تامبزن: دختر آهنگ The Way You Make Me Feel


tatiana_bookcover.jpg

Tatiana Thumbtzen، همان دختری است که در ویدئو کلیپ The Way You Make Me Feel، همراه با مایکل به ایفای نقش پرداخته است.

سال گذشته، در تاریخ ۱۴ فوریه، مصادف با روز ولنتاین، کتابی از تاتیانا منتشر شد تحت عنوان The Way He Made Me Feel (احساسی که او به من داد). تاتیانا در این کتاب مروری دارد بر خاطراتش با مایکل.

تاتیانا پس از ظاهر شدن در این کلیپ، در چند تا از کنسرتهای تور Bad، مایکل را همراهی کرد و آن دو آهنگ معروفشان را بر روی صحنه به اجرا گذاشتند.

mj-tatiana2.jpg

تاتیانا پس از بوسیدن مایکل در یکی از اجراهایشان، از تیم اخراج گردید و از ادامه ی تور Bad بازماند. او اولین دختری بود که در ملا عام مایکل را می بوسید.

و اما داستان کتاب:

mj-tatiana1.jpg

تاتیانا در این کتاب مینویسد که او و مایکل در طی ایفای نقش در آن کلیپ، تمرینات و اجراهایشان بر روی صحنه به یکدیگر علاقمند شده بودند. اما افراد تیم مایکل مانع از نزدیک شدن آن دو به یکدیگر میشدند.

پس از آن بوسه بر روی صحنه، تاتیانا زندگی اش را جهنم توصیف میکند. مایکل از آن به بعد سعی کرد با وی ملاقات نکند و تاتیانا تیم مایکل را مسئول آن میداند. اما علیرغم گذشت سالها، آنطور که خودش میگوید، همچنان دلبسته ی مایکل باقی ماند.

او در مصاحبه هایش پس از این جریانات، پذیرفته بود که در مورد روابط عاشقانه ی خود و مایکل دروغ گفته و چنین روابطی بین آنها وجود نداشته است. اما عشقش به مایکل را هنور هم انکار نمیکند.

او هنوز پس از سپری شدن این سالها، علت اخراجش را نمیداند و همچنان به ملاقات با مایکل و پرسیدن دلیل اصلی کنار گذاشته شدنش از تیم فکر میکند.

آخرین ملاقات آنها، مربوط میشود به مراسم اهدای جوایز Black Radio Exclusive awards در سال ۱۹۸۹. تاتیانا جایزه ی انسانیت را به مایکل تقدیم کرد و پس از آن دیگر وی را ندید.

اما تاتیانا در مورد اتهامات مایکل چه فکر میکند؟
او باور داشتن به بیگناهی مایکل را انتخاب کرده است. مایکل در چشم او خطا کار نیست.

منبع: eMJey / MJSpeechlessfanclub / tatianathumbtzen.com

...