...

چهارشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ | 5/06/2013

تلاش پاریس جکسون برای خودکشی (حال او مساعد است)

ParisJ-new-look-April2013.jpeg

ساعاتی پیش (۹:۵۱ صبح در لس آنجلس) یک منبع به تی‌ام‌زی گفت که پاریس پانزده ساله تلاش کرد با بریدن رگ دست‌اش خودکشی کند! این منبع می‌گوید پاریس پیش از این نیز برای اینکار اقدام کرده بود اما این بار مسئله جدی‌تر بوده است. این منبع می‌افزاید: "اقدام وی جدی بود، او برای جلب توجه و یا درخواست کمک خودکشی نکرده است." این گفته‌ها تایید نشده‌اند، هنوز مشخص نیست اقدام پاریس تا چه حد جدی بوده است.

او در صبح به بیمارستان وست هیلز منتقل شد و منابع حال او را خوب گزارش کرده‌اند.

پاریس این اواخر وقت بیشتری را با مادرش دبی رو می‌گذارند. به نقل از ای‌تی، دبی رو (او از دوستان نزدیک یکی از تهیه کنندگان این شبکه است) گزارش‌ها را تایید و حال دخترش را مساعد توصیف کرده است.

دبی تا کنون تنها فرد منسوب به خانواده است که خبر خودکشی پاریس را تایید می‌کند. او دلیل این امر را فشارهای وارده بر پاریس ذکر کرده است.

دبی گفته است که پاریس "با مسائل بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد."

گفته شده که پاریس بر روی مچ دست‌اش بریدگی‌هایی داشته است.

پاریس در ساعت ۲ صبح روز چهارشنبه در لس آنجلس در حالیکه بر روی برانکارد حمل می‌شد، از منزل‌اش در کالاباساس به بیمارستان انتقال یافت. تماس با اورژانس در ساعت ۱:۲۷ دقیقه به وقت محلی برقرار شده بود.

پاریس حدود نیمه‌شب در توییترش نوشته بود: "چرا اشک‌ها شور هستند." و نیز "به نظر می‌رسید مشکلات در دور دست‌ها هستند اما حالا انگار اینجا هستند تا بمانند." که بخشی از ترانه‌ی مشهوری از گروه بیتلز است.

پاریس دختر بسیار قوی، شاد و سرزنده‌ای به نظر می‌آمد. او بسیار زیبا و مورد توجه اهالی صنعت سرگرمی است. مشخص نیست آیا دادگاه اای‌جی که از مدتی پیش آغاز شده و تا ماه‌های دیگر ادامه خواهد یافت و یا ادعای وید رابسون دلیل این اقدام وی بوده است یا خیر. هم اکنون هواداران علیه پرونده‌ی شکایت کاترین جکسون از کمپانی اای‌جی و وکیل وی، برایان پنیش جهبه گرفته‌اند. این وکیل بارها در دادگاه در مورد وابستگی مایکل به داروهای مسکن بحث کرده است.

در حالیکه ای‌تی نوشته است که جلوگیری از حضور او در کنسرت مریلین منسون توسط قیم‌هایش دلیل این اقدام وی بوده است، رادار آنلاین به دلیل جدی‌تری پرداخته و به نقل از یک منبع آگاه می‌نویسد که پاریس به دلیل دادگاه اای‌جی و فرا رسیدن چهارمین سالمرگ پدرش، روزهای پرآشوبی را پشت سر می‌گذاشته است. الن دوک از سی‌ان‌ان، خبر ای‌تی مبنی بر اینکه جلوگیری کردن خانواده از حضور پاریس در کنسرت مریلین منسون دلیل خودکشی وی بوده است را قویا تکذیب کرده است.

رادار آنلاین نوشته است: "او بسیار آشفته است که در دادگاه مربوط به مرگ پدرش به عنوان شاهد به جایگاه فراخوانده می‌شود."

این خبرگزاری به نقل از منابعی آورده است که پاریس نسبت به وقت گذراندن با مادرش دچار عذاب وجدان شده است. پدرش سرپرستی او را به مادربزرگ کاترین سپرده و پاریس احساس می‌کند با ملاقات با مادرش، به مادربزرگ خیانت می‌کند. از سویی دیگر رابطه‌ی صمیمانه‌ی او با برادر بزرگترش پرینس به دلیل همین ملاقات‌ها صدمه دیده است. این خبرگزاری ادعا می‌کند که پرینس موافق دیدارهای پاریس با دبی رو نیست. این ادعاها تایید شده نمی‌باشند.

پاریس این روزها بیشتر در کنار مادرش در مزرعه‌ی پرورش اسب او دیده می‌شد و پرینس همراه با دوست دخترش در سطح شهر خبرساز بود.

ای‌تی می‌گوید که پلیس لس آنجلس تماسی با اورژانس در ساعت ۱:۱۵ دقیقه‌ی صبح چهارشنبه را تایید کرده و بیان داشته است که تماس گیرنده مسمومیت دارویی را گزارش داده است.

انجل هوانسکی، ناشر قدیمی جو جکسون، پدربزرگ پاریس، بدون تایید بریدگی دست و یا مسمومیت دارویی، خبر بستری شدن پاریس در بیمارستانی در لس آنجلس را در گفتگو با بی‌بی‌سی تایید کرده است.

رادار آنلاین به نقل از منبعی دیگر نوشته است:

"دادگاه، دروغ‌های وید رابسون در مورد پدرش و مشکلاتی که در دبیرستان وجود دارد، او را به سوی خودکشی سوق داد."

اریک جورج، وکیل دبی رو، بیانیه‌ای را در روزنامه‌ی یواس‌ای تودی به چاپ رسانده است: "ما از اینکه به فکر پاریس هستید و در این زمان به خلوت خانواده احترام می‌گذارید، تشکر می‌کنیم."

وکیل کاترین جکسون، پری سندرز در بیانیه‌ای گفته است:

"هرکه باشید، یک دختر پانزده ساله‌ی احساساتی بودن دشوار است، به خصوص اگر نزدیک‌ترین فرد به خودتان را از دست داده باشید. پاریس از نظر جسمی سلامت است و مراقبت‌های پزشکی لازم را دریافت می‌کند. لطفا به خلوت او و خانواده‌اش احترام بگذارید."

بی‌شک قاضی پروند‌ه‌ی حضانت فرزندان مایکل جکسون از دو قیم قانونی پاریس، مادربزرگش کاترین و پسر عمویش، تی‌جی‌ جکسون که سرپرستی و نگاهداری از تک دختر پادشاه پاپ به آنها سپرده شده است، انتظار خواهد داشت که پاسخگوی این اقدام پاریس باشند. بطور یقین ماموری برای بررسی شرایط زندگی بچه‌ها تعیین خواهد شد. شاید این موضوع موجب شود که کاترین و تی‌جی سرپرستی پاریس را از دست بدهند. بطور قطع بنیاد مایکل جکسون نیز این مسئله را نادیده نمی‌گیرد.

بسیاری از هواداران فشار دادگاه اای‌جی را مسبب اقدام پاریس می‌دانند. این عده معتقدند که فرزندان مایکل از ابتدا نمی‌بایست در پرونده‌ی مرگ پدرشان دخالت داده می‌شدند. از نظر آنان بهتر است خانواده‌ی جکسون مسئولیت تصمیم‌شان را بپذیرند و تقصیر را به گردن احساسات یک دختر پانزده ساله نیاندازند. مایکل همواره تلاش می‍کرد تا فرزندانش را از جنجال و هیاهو دور نگاه دارد. پس از آشوبی خانوادگی در سال گذشته، پاریس در توییتر بطور ضمنی تایید کرده بود: "حالا می‌دانم که بابا چرا از خانواده‌اش فاصله می‌گرفت." این سخن پس از آن گفته شد که عموها و عمه‌های پاریس، مادربزگش را به مدت چند هفته از او دور کردند. مایکل عاشق مادرش بود و به او اطمینان داشت و به همین دلیل سرپرستی فرزندانش را به وی سپرد. باید دید تصمیم قاضی در رابطه با این رویداد چه خواهد بود.

منبع: eMJey.com / TMZ & Radar Online & ET & CNN & BBC

...