...

چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ | 27/02/2013

مصاحبه با گاردین (۱) : برادران مایکل جکسون تور اتحاد را به بریتانیا بردند

سال‌ها پیش از آنکه پسران جوان گروه وان دایرکشن (One Direction) متولد شوند، پنج پسر خانواده‌ی مشهور جکسون، گروه جکسون‌فایو که بعدا به جکسونز تغییر نام داد (رندی در جکسونز جای جرمین را گرفت)، دل دختران نوجوان را می‌ربودند.

jackson5-11.jpg

از راست: مارلون، جرمین، تیتو، مایکل، جکی


جکسون فایو جدول‌های فروش آلبوم‌های موسیقی را غبضه کرد و همینطور دیوارهای اتفاق دختران را. پوستر‌های آنان همه جا بود و اسم‌شان بر سر هر زبانی. از بین این پنج تن، یک نفرشان که شما به خوبی او را می‌شناسید، مایکل، به مدار فلکی فراز یافت و هرگز پایین نیامد (بازگویی از مدیر کمپانی موتان، بری گوردی).

چهار پسر دیگر اما هرگز به موفقیت برادر کوچکشان دست نیافتند. البته تیتوی ساکت و کم حرف، دستی در موسیقی یافت و گیتاریست بسیار خوبی شد. مارلون، مرد وفادار خانواده شد، به خدمت همسر، فرزندان و نوه‌هایش درآمد و یک بنگاه دار موفق گردید. جکی دو بار طلاق گرفت، صاحب دو فرزند شد و هم اکنون مدیر دو کمپانی موسیقی در لاس وگاس است. جرمین اما از باقی این افراد پرکارتر بود، چه در زندگی خصوصی و چه در کار. او عشق‌های بسیاری را تجربه نمود، صاحب فرزندان متعدد شد و یک چهره‌ی رسانه‌ای برای خود دست و پا کرد. جرمین در مصاحبه‌های بسیاری شرکت می‌کند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. او البته ماجراساز خوبی نیز هست، مدتی پیش با دور ساختن کاترین جکسون از فرزندان مایکل که سرپرستی‌شان را عهده دار است و سپس رد این موضوع در توییتر، توسط پرینس پسر ارشد مایکل به دروغگویی متهم گردید که شرح آن را به تفصیل در اخبار eMJey خواندید. جرمین از سالها پیش مسلمان شده و نام محمد عبدل عزیز را برای خویش برگزیده است. او به تازگی از «جکسون» بودن نیز استعفا داد و جکسان شد.

jackson5-12.jpg

رندی نشسته


از سال گذشته جکسون‌فایو پس از سالها در نبود مایکل یکپارچه گردید و تور «اتحاد» را بنا کرد. این تور به تازگی به بریتانیا رفته و به همین مناسبت گاردین هفته‌ی گذشته مصاحبه‌ای را با این عده ترتیب داد که طی روزهای آتی مطالب بیشتری در این باره خواهید خواند.

جکسون‌ها از امروز تا ۳ مارس در بریتانیا اجرا خواهند داشت. برادران طی امروز و فردا در بیرمنگام و منچستر خواهند بود، روز بعد در گلاسکو، اسکاتلند و در روزهای ۲ و ۳ مارس در بورنموث و نهایتا در لندن به روی صحنه می‌روند.

(ادامه دارد)

منبع: eMJey.com

...