...

جمعه، ۱۹ آبان ۱۳۹۱ | 9/11/2012

بنیاد مایکل جکسون: لباسهای او فروخته نخواهد شد

همانطور که پیشتر خواندید قرار بر این بود که تعدادی از لباس‌های تاریخی مایکل جکسون در مزایده‌ای در روز ۲ دسامبر فروخته شوند. بنیاد مایکل جکسون امروز در ایمیلی گفت که آنها از فروش برخی از این اقلام جلوگیری کرده‌اند.

مدتی پیش هواداران با تاسیس صفحه‌ای در فیسبوک خواهان جلوگیری از فروش این لباس‌ها شده بودند. (خبر)

Michael-Lee-Bush1.jpg

در متن این بیانیه آمده است:

"بنیاد مایکل جکسون به استحضار هواداران مایکل می‌رساند که برخی از اقلامی که در مالکیت مایکل بوش و دنیس تامپکینز قرار داشتند و هم اکنون در دنیا به نمایش گذاشته شده‌اند، در مزایده‌ی روز ۲ دسامبر فروخته نخواهد شد.

مایکل بوش با بنیاد هم عقیده است که نمادین‌ترینِ این اقلام بخشی از میراث مایکل جکسون هستند و باید محفوظ بمانند. این اقلام پس از پایان یافتن نمایش به بنیاد مایکل جکسون تحویل داده خواهند شد."

مایکل بوش روز گذشته در فیسبوک شخصی خود نوشت:

"دوستان، از آغاز فروش کتاب‌ام (King of Style) عمیقا تحت تاثیر عشق و ستایش شما نسبت به مایکل جکسون قرار گرفته‌ام. این کتاب شامل عکس‌ها و شرح لباس‌ها و مُدی است که طی مدت ۲۵ سال شانس کار بر روی آنها را در کنار بزرگترین سرگرمی‌ساز و صحنه‌گردان تاریخ داشتم. گرچه برخی از اقلامی که من و دنیس تامپکینز طی سالها گردآوری کرده‌ایم در مزایده‌ی روز ۲ دسامبر فروخته خواهند شد؛ اما من تصمیم گرفته‌ام که بسیاری از اقلامی را که برای شرکت در مزایده در نظر گرفته شده بودند، به بنیاد مایکل جکسون تقدیم کنم تا برای سال‌های آتی توسط این نهاد محافظت و نگاهداری شوند. من به اهمیت تاریخی این لباس‌ها واقف هستم و گرچه برخی از این اقلام توسط مایکل به من هدیه داده شده بودند، خوشحالم که توانستم آن‌ها را از طریق نمایش در گالری‌ها با هواداران به اشتراک بگذارم و در آخر این لباس‌ها را در مالکیت دایمی بنیاد مایکل جکسون قرار دهم."

منبع: MJOnline™ The Official Online Team of the Michael Jackson Estate VIA eMJey.com

...