...

سه شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ | 7/08/2012

رقص آبی در المپیک لندن با آهنگ و مایوهای مایکلی (+ دانلود ویدیو)

Synchronized-Swimming-Russia-Duet-Olympics-London-2012-1.jpg

اسوِتلانا روماشینا و ناتالیا ایسچنکو


نه اشتباه نمی‌کنید! دختران روس در نهمین روز رقابت‌های المپیک لندن با مایوهایی با طرح مایکل جکسون و رمیکس آهنگی از او به جنگ رقیبان خود رفتند و مدال طلا را از دستان سایرین ربودند.

Synchronized-Swimming-Russia-Duet-Olympics-London-2012-5.jpg

روز یکشنبه طی مسابقات رقص/باله‌ی آبی (شنای موزون) دو نفره، ناتالیا ایسچنکو و اسوِتلانا روماشینا از روسیه مایوهایی با طرح مایکل جکسون برتن داشتند و با رمیکس آهنگ They Don't Care About Us رقصیدند. اجرای آنها تماشاچیان و همچنین داوران را به شدت تحت تاثیر قرار داد و امتیاز ۹۸.۲۰۰ از ۱۰۰ را برایشان به ارمغان آورد. جای تعجب ندارد که مقام نخست را نیز کسب کردند.

Synchronized-Swimming-Russia-Duet-Olympics-London-2012-2.jpg

روس‌ها همیشه در باله و ژیمناستیک سرآمد بوده‌اند، زیرا به گفته‌ی ایسچنکو: "موسیقی و رقص در روح روس‌ها جریان دارد." وی پس از این رقص زیبا به خبرنگاران گفت که آنها روزی ده ساعت تمرین می‌کردند. چرا ده ساعت؟ زیرا "بیش از این از نظر فیزیکی برای بدن ممکن نیست."

Synchronized-Swimming-Russia-Duet-Olympics-London-2012-3.jpg

رقص آنان با آهنگی از سلطان پاپ بسیار چشمگیر و فوق‌العاده پرسرعت بود که نتیجه‌ی تمرین‌های سخت و طولانی مدت آنهاست. آنها در واقع با پشت سر گذاشتن رقیبان از کشورهای دیگر، به جنگ با استانداردهای بالای روس‌ها در این ورزش رفتند. روماشینا می‌گوید:

"آنقدر با این آهنگ تمرین کردیم که نگران بودیم مبادا از آن زده شویم، اما هنوز هم عاشق‌اش هستیم. مایکل جکسون ابدی است."

Synchronized-Swimming-Russia-Duet-Olympics-London-2012-4.jpg

آنها پیش از آغاز المپیک در ژانویه‌ی امسال با همین آهنگ در مسابقات جام قهرمانی اروپا در آیندهوون، هلند هنرنمایی کرده بودند. آنها این رقص دونفره‌ی خود را "مایکل برای همیشه" نامگذاری کرده‌اند. (عکس زیر)

Synchronized-Swimming-Russia-Duet-European-Championship-2012.png

البته فقط روس‌ها نیستند که به شنای موزون با آهنگ‌های مایکل علاقه دارند. سال گذشته در جام قهرمانی جهان در شانگهای چین؛ تیم فرانسه با مایوهایی با طرح مایکل ظاهر شد و رقص زیبایی را با آهنگ‌های بیلی جین، جم، تریلر و وانا بی استارتین سامتین از مایکل به نمایش گذاشت. (عکس زیر)

Synchronized-Swimming-France-Team-Shanghai-World-Championship-2011.jpg

و کمی قبل‌تر از آن، تیم شنای موزون ایالات متحده در مسابقات مونترال با آهنگ تریلر و بد از مایکل جکسون ظاهر شده بود. (عکس زیر)

Synchronized-Swimming-USA-Team-Montreal-November2009.png

در ادمه می‌توانید ویدیوهای مربوط به این چهار باله‌ی آبی را دانلود نمایید.

المپیک ۲۰۱۲

آیندهوون ۲۰۱۲

شانگهای ۲۰۱۱

مونترال ۲۰۰۹

منبع: eMJey.com / Youtube & Sport Live

...