...

جمعه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ | 8/06/2012

پاریس جکسون: ماسکها به ما یک زندگی عادی داد

روز یکشنبه‌ی آینده مصاحبه‌ی اپرا با پاریس جکسون، دختر سلطان پاپ که پیشتر در موردش خواندید، از تلویزیون آمریکا پخش می‌شود.

بخش‌های کوچکی از این مصاحبه به عنوان پیش پرده در برنامه‌ی اکسس هالیوود با مجری‌گری بیلی بوش و با شرکت لاتویا به نمایش درآمد.

پاریس در این مصاحبه در مورد کنار آمدن با از دست دادن پدرش می‌گوید: "هرگز برایم ساده نخواهد شد."

موضوع ماسک‌هایی که بچه‌ها در کودکی به چهره می‌زدند نیز هرگز برای رسانه‌ها تکراری یا خسته کننده نمی‌شود. با آنکه پرینس دو سال پیش در مصاحبه‌ با اپرا در این مورد سخن گفته بود؛ اما این خانم برنامه ساز همچنان مشتاق شنیدن این داستان است.

پاریس در این مصاحبه به او می‌گوید که فقط وقتی مایکل با آنها بود، از ماسک استفاده می‌کردند تا وقتی عکاسان، تصویر آنها را شکار می‌کنند، چهره‌شان برای عموم قابل شناسایی نباشد:

"در ابتدا گیج شده بودم و درک نمی‌کردم که چرا باید از ماسک استفاده کنم. اما حالا می‌فهمم. بابا می‌خواست که ما صورتمان را بپوشانیم، او می‌خواست که ما به عنوان کودک، یک زندگی عادی داشته باشیم. بدین ترتیب می‌توانستیم وقتی او در کنارمان نبود بدون آنکه شناخته شویم به گردش برویم.... بابا به ما گفته بود که در کودکی زندگی سختی داشته و مدام در استودیو سرگرم خواندن بوده است در حالیکه سایر کودکان به بازی و تفریح می‌پرداختند. و او می‌خواست که ما یک زندگی عادی داشته باشیم."

kids-masks.jpg

لاتویا خواهر بزرگتر مایکل که در این برنامه‌ی تلویزیونی مهمان بیلی بوش بود، با تایید سخنان پاریس گفت:

"چیزی که پاریس می‌گوید بطور قطع درست است. مایکل دقیقا به همین دلیل صورت آنان را می‌پوشاند. وقتی آنها بدون حضور او از خانه خارج می‌شدند، می‌توانستند بدون دردسر به هرجا که می‌خواهند بروند و یک زندگی عادی داشته باشند زیرا هیچکس آنها را نمی‌شناخت. آنها اکنون بچه‌های بسیار متعادلی هستند... من شخصا فکر می‌کنم اگر مایکل زنده بود، به آنها اجازه‌ی مصاحبه با رسانه‌ها را نمی‌داد. او این شیوه‌ی تربیتی را برای آنان در نظر داشت. اما مادرم تصمیم گرفت که استفاده از ماسک لازم نیست و آنها باید با حقیقت زندگی روبرو شوند."

بیلی بوش: "من همیشه پاریس را در اطراف مدرسه‌ می‌بینم. او بسیار سرخوش، باحال و در حال جست و خیز است."

لاتویا: "او دقیقا همینطور است، او دختر بسیار سخنور و فوق‌العاده‌ای است. مایکل آنها را بسیار خوب بارآورده است و مادرم نیز دارد این کار را به خوبی انجام می‌دهد.... من خیلی به این بچه‌ها افتخار می‌کنم، آنها عالی هستند و به خوبی خودشان را با شرایط وفق می‌دهند. پرینس هم پسر فوق‌العاده‌ای است."

پاریس در جای دیگری از مصاحبه‌اش با اپرا می‌گوید که پدرش مانند تمامی والدین، فرزندان خود را تنبیه می‌کرد، البته به شیوه‌ای بسیار ملایم:

"اگر کار بدی انجام می‌دادیم، او ما را تنبیه می‌کرد. این بیشتر برای من و بلنکت پیش می‌آمد چون با هم دعوا می‌کردیم."

لاتویا با خنده می‌گوید: "آنها با یکدیگر دعوا می‌کردند و مایکل از هم جدایشان می‌کرد و می‌گفت «نه! تو اینجا وایسا و تو هم برو اون گوشه وایسا!»"

بیلی بوش به شوخی می‌گوید: "من هم دوست داشتم مایکل مرا به گوشه‌ی اتاق می‌فرستاد."

می‌توانید این برنامه را در اینجا دانلود کنید.

منبع: eMJey.com / access hollywood

...