...

یکشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۰ | 11/12/2011

جزئیاتی در مورد فیلم جدید پاریس جکسون

در مورد فیلم جدید پاریس جکسون در این صفحه خواندید. به تازگی جزئیات بیشتری در مورد این فیلم ارائه شده است.

Paris-Jackson-Lundon-11.jpg

ژانر: انیمیشن فانتزی
تاریخ انتشار: ۲۰۱۳
استودیو: C-It Entertainment Group
فیلمنامه: Dennis Christen, Craig Zukowski
تهیه کنندگان: Lee Baker,Dennis Christen,Ryan Engemann,Dan Katzman,Fritz Manes,Stephen Sobisky,Craig Zukowski
بازیگران: Paris Jackson, Ted Lange, Larry King, Shawn Southwick, Joey Fatone

بر اساس کتابی از: Dennis Christen

این فیلم آمیزه‌ای از بازیگری و انیمیشن است. پاریس جکسون تنها شخصیت حقیقی این فیلم است و باقی شخصیت‌ها، انیمیشن هستند. صدای دو تا از شخصیت‌های انیمیشنی فیلم را مجری شبکه‌ی سی‌ان‌ان، لری کینگ و همسرش، شان بر عهده دارند.

پاریس نقش لاندن او'مالی، دختری را بازی می‌کند که از حیله‌ی یک ستاره‌ی دریایی که ملکه‌ی شریر اقیانوس است، آگاه می‌شود.

فیلمبرداری سری نخست از پنجگانه‌ی Lundon's Bridge and the Three Keys (پل لندن و آن سه کلید) در ژانویه‌ آغاز خواهد شد. پاریس برای بازی در هر پنج سری فیلم، قرارداد امضا کرده و متعهد است.

استفن سابیسکی از تهیه کنندگان فیلم لاندنز بریج گفته است:

"پاریس می‌خواهد بازیگر شود. او می‌خواهد با ادامه‌ی راه پدرش، کار نیکویی برای مردم دنیا انجام دهد و فیلم ما نیز چنین هدفی دارد."

"او یک دختر باهوش و دوست داشتنی است. ما می‌خواهیم بازی در این فیلم برای او سودمند و مفرح باشد. گروهی که بر روی فیلم کار می‌کنند مانند خانواده هستند. برای من، او در حکم دخترم است و مانند فرزندانم از او محافظت خواهم کرد. ما می‌خواهیم او از تجربه‌ی جدیدش لذت ببرد."

نکته‌ی جالب در مورد عنوان فیلم آن است که "لاندن" (Lundon با تلفظ مشابه London - در فارسی: لندن) از اسم دختر نویسنده‌ی داستان گرفته شده است.

گفته شده است که ۵۰٪ از درآمد فیلم و کتاب به مدرسه‌ها اهدا خواهد شد. این فیلم بر اساس کتابی همنام در ۵ جلد، نوشته‌ی دنیس کریستن ساخته می‌شود. عکس پاریس بر روی جلد کتاب چاپ خواهد شد.

انجمن اولیا و مربیان آمریکا، PTA در پروژه‌ی این فیلم دخیل است. مدیر این انجمن، اپریل زوشی می‌گوید تا کنون پروژه‌ای به آنها پیشنهاد نشده بود که ۵۰٪ از سهم درآمدی را شامل شود. آنها بی‌درنگ پذیرفتند که در طرح فروش این کتاب و فیلم، و جمع‌آوری پول برای مدارس شرکت نمایند.

منبع: eMJey.com / People

...